حوادث اسیدپاشی در غرب گزارش نمی‌شود
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸
شناسه : 713
12
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حوادث اسیدپاشی در همه جای جهان اتفاق می‌افتد، گفت: حوادث اسیدپاشی در غرب گزارش نمی‌شود.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار رسانه خبرگزاری تسنیم،ضمن حضور در غرفه خبرگزاری تسنیم در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های متقن در فاصله سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ میلادی تنها در کشور انگلستان ۱۵۵ مورد اسیدپاشی اتفاق افتاده اما هیچیک از آنها در رسانه‌های غربی گزارش نشده است.

 وی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه در کشور ما که من فکر می‌کنم با هدایت عوامل غربی در داخل کشور اتفاق افتاد چنان در بوق و کرنا شد که انگار هر فردی از خانه خارج می‌شود در معرض اسیدپاشی قرار می‌گیرد، رسانه باید اخبار را منتشر کنند اما نباید مبالغه در آن باشد.

 رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین در خصوص شعار امسال نمایشگاه مطبوعات، گفت: آزادی مسئولانه در تمام جهان رعایت می‌شود، در غرب نیز اگر رسانه‌ها از یک چارچوبی خارج شوند با آنها برخورد می‌شود به طور مثال کدام‌یک از رسانه‌های غربی می‌توانند در موضوع هولوکاست مطلب منتشر کنند چراکه در چارچوب قانون برای آنها مشخص شده که در مورد این موضوع صحبت نکنند، در جامعه ما نیز همین‌گونه است.

 وی در پایان در خصوص راهکارهای جذب بیشتر عموم مردم به نمایشگاه مطبوعات، بیان کرد: در هر شغلی با ارائه کار خوب می‌توان مخاطب و مشتری جذب کرد به نظر می‌رسد در حوزه رسانه نیز همینطور باشد.

 

پنج شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.