حمایت قاطع۲۴۲ نماینده مجلس از دانشگاه آزاد اسلامی در پی رشد علمی چشمگیر این دانشگاه
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۰۰
شناسه : 2352
14
دکتر عزیزی : رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با حمایت از توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نمایندگان با 242 امضا که در حمایت از برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی جمع آوری کردند، از گسترش تحصیلات تکمیلی در تمام نقاط ایران حمایت قاطع خود را نشان دادند.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، به ایسکانیوز گفت: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی در ایران و جهان از لحاظ رتبه های علمی رشد کرده و از رتبه ۷۷۰ به ۱۸۸ رسیده است. این نشان دهند پیشرفت علمی این مجموعه بزرگ علمی است. این دانشگاه که در نقاط مختلف جهان شعباتی دارد، سعی کرده با افتتاح شعباتی دیگر نشان دهد که در حال پیشرفت است و خود این موضوع بیانگر جهانی شدن دانشگاه آزاد اسلامی است.در نهایت تمام این موضوعات جایگاه مناسب دانشگاه آزاد در ایران و جهان را نشان می دهد.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: همچنین دانشگاه آزاد اسلامی در نقاط مختلف کشور از لحاظ تولید علم بسیار پیشرفت داشته است، همچنین از این علم برای کسب ثروت هم به خوبی توانسته استفاده کند. اهتمام به این موضوع به نوعی توجه به نیازهای روزمره شهروندان هم محسوب می شود زیرا علم در نهایت باید مشکلات جامعه را برطرف کند و این یعنی تبدیل علم به صنعت.

عزیزی با اشاره به جمع آوری ۲۴۲ امضا در حمایت از دکتر میرزاده گفت: نمایندگان هم با ۲۴۲ امضا که در حمایت از برنامه های دانشگاه آزاد جمع آوری کردند، از گسترش تحصیلات تکمیلی در تمام نقاط ایران حمایت قاطع خود را نشان دادند. گسترش تحصیلات تکمیلی در تمام شهرها، دو موضوع را به دنبال دارد. یک پیشرفت تمام شهرهای کشور و در پی آن ارتقا شخصیت اجتماعی برای شهرهای کشور. این درحالیکه است که این اقدام مثبت دانشگاه آزاد باعث بومی گرایی شده است. خیلی از افراد تا قبل از این باید برای تحصیل به شهرهای بزرگتر سفر می کردند. این موضوع اتفاقاتی دربرداشته است. ابتدا هزینه ها رابرای افراد بالا می‌برده است و در بعضی اوقات باعث بیکاری می شده است. شاید فردی در شهر خود شاغل بوده و به دلیل تحصیل باید به شهر دورتر سفر می کرده است. از طرفی همه این اقدامات باعث جلوگیری از زیان ده بودن دانشگاه آزاد شده است.

سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.