حفظ امنیت پایدار کشور و حرمت نیروی انتظامی نیازمند دریافت بهترین حقوق است
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
شناسه : 2673
12
دکتر عزیزی : عزیزی؛ نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم امنیت کشور پایدار و حرمت نیروی انتظامی حفظ شود باید بهترین حقوق را دریافت کنند و دغدغه شهریه‌های فرزندان و کرایه خانه و... را نداشته باشند.
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شیروان، “عبدالرضا عزیزی” نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در جمع کثیری از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان شیروان گفت: وظیفه اصلی نیروی انظامی برقراری نظم و امنیت است که این نیروی خدوم به درستی به وظیفه خود عمل کرده اند.

وی گفت: ما در جزیره امنی زندگی می کنیم و این را مرهون زحمات نیروهایی همچون نیروی انتظامی هستیم با توجه به اینکه در جای جای جهان شاهد جنگهای داخلی و قبیله ای و مشکلات امنیتی هستیم.

عزیزی گفت: همانگونه که نیروی انتظامی نظم و امنیت برقرار کرده است مجلس و دولت در برابر معیشت مردم و افزایش سطح اشتغال که به دنبال آن آسیبهای اجتماعی کاهش می یابند را به درستی عمل نکرده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ۷۰ درصد کارخانجات استان تعطیل است و ۳۰ درصد دیگر نیز با ظرفیت کامل کار نمی کنند گفت: وقتی اشتغال در جامعه با لا رفت و در پی آن سطح درآمد نیز افزایش یافت، آسیبهای اجتماعی کم می شود.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ نیرویی در جهان همانند نیروی انتظامی ایران موفق عمل نکرده است و نیروهای ناجای ایران بهترین هستند که بیش از ۴ هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز در مبارزه با مواد مخدر تقدیم این انقلاب و نظام کرده اند که هیچ کشوری این همه نیرو در مبارزه با مواد مخدر از دست نداده است.

عزیزی افزود: احترام به قانون یک وظیفه شرعی است و بسیاری از کارهای ما از روی نا آگاهی انجام می شود که نبستن کمربند در اتومبیل و یا عدم استفاده از کلاه ایمنی در موتور سواری از مصداقهای آن است که تخطی از قوانین راهنمایی و رانندگی موجب برخورد نیروی های پلیس با خاطیان می شوند که این برازنده ملت با تمدن و مسلمان ایران نیست.

 

جمعه ۹ مهر ۱۳۹۵

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.