حضور پرشور مردم در ۲۲بهمن جبهه استکبار را ناامید کرد
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵
شناسه : 3336
16
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن جهانیان را متعجب ساخت، گفت: این حضور بی نظیر و آگاهانه بار دیگر جبهه استکبار را ناامید و نظام را تقویت و بیمه کرد.
پ
پ

دکتر عبدالرضا عزیزی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دشمنان قسم خورده نظام از براندازی نظام ناامید شدند زیرا که مشاهده کردند وقتی پای نظام و آرمان های نظام در پیش است مردم با هیچ کس تعارفی ندارند و یکپارچه هستند.
وی با بیان اینکه یوم الله ۲۲ بهمن صحنه خروش ملت علیه استکبار جهانی بود افزود: مردم مومن و ولایت مدار کشورمان و همچنین این استان بار دیگر وحدت و یک صدایی خود را به جهانیان نشان دادند و از ارزش های انقلاب اسلامی حمایت کردند.
وی اظهار کرد: اگر چه مردم هم اکنون مشکلات، مطالبات و خواسته هایی دارند اما وقتی پای نظام در میان باشد با جان و دل در تمامی صحنه ها حضور پیدا می کنند.
نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش به دستاوردهای نظام نیز اشاره ای کرد و گفت: انقلاب در طول این چند دهه به مردم کشورمان خدمات بسیاری ارائه داده و برای استقلال و آزادی نیز هزینه های زیادی پرداخته است.
عزیزی افزود: هم اکنون ایران اسلامی به دستاوردهایی همچون سلول های بنیادین، هوا فضا، ساخت موشک، ماهواره و سایر موارد دست یافته است این پیشرفت ها در حالی به دست آمده که کشورمان با تحریم ها مواجه بوده است.
وی به عزت مندی ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب نیز اشاره ای کرد و گفت: هم اکنون ایران در جهان از عزت و استقلال برخوردار است و به هیچ کشوری در دنیا باج نداده و نخواهد داد.
مردم اهل سنت وشیعه خراسان شمالی دیار گنجینه معرفت و فرهنگ ها امروز با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲بهمن، وحدت و همدلی خود را به جهانیان نشان دادند.

۲۲ بهمن ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.