حضور دکتر عزیزی در مراسم سپاس از مقام معلم
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴
شناسه : 1551
10
امروز یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 زنگ سپاس معلم در دبیرستان نمونه فاطمه الزهرای شیروان توسط امام جمعه محترم شیروان حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای کوثری به صدا در آمد.
پ
پ

دکتر عبدالرضا عزیزی نماینده پرتلاش مردم فرهیخته شیروان در این مراسم هفته معلم را به تمامی معلمان عزیز تبریک گفت و بر حمایت همه جانبه خود از معلمین برای حفظ شان و منزلت ایشان در جامعه تاکید نمود.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس در سخنان خود به لایحه رتبه بندی معلمان اشاره کرد و ضمن حمایت از آن گفت، این لایحه باید به گونه ای تنظیم شود که شامل حال اکثریت معلمین عزیز گردد.

دکتر عزیزی در ادامه بیان داشت با نظام هماهنگ حقوق ها در قانون مدیریت خدمات کشوری در کمیسیون اجتماعی موافقت نکردیم زیرا آن را نظام ناهماهنگ حقوق میدانیم و فرهنگیان عزیز در این قانون آنچه را که شایسته آنند دریافت نمی کنند.

1-1

نماینده مردم شیروان در ادامه صحبت هایش به قبولی ۱۳۹ نفر از داشن آموزان شیروانی در مسابقات المپیاد اشاره کرد و از زحمات ریاست محترم اداره آموزش و پرورش شیروان جناب آقای چاره ساز و کلیه معلمین و مسئولین زحمت کش صمیمانه تقدیر و تشکر نمود و گفت این مایه افتخار ما شیروانی هاست که چنین دانش آموزان نخبه و معلمین دلسوز و تلاشگری داریم.

لازم به ذکر است که بیش از ۶۰ درصد پذیرفته شدگان مرحله اول المپیاد استان خراسان شمالی از شهرستان شیروان می باشد.

3

4

2

1

5

7

8

10

11

12

 

یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.