حضور دکتر عزیزی در مراسم تجلیل از کاپیتان بهزاد صداقت‌نیا
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶
شناسه : 1644
16
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس امروز در مراسم تقدیر از کاپیتان بهزاد صداقت‌نیا و تیم پروازی هواپیمای حامل کمکهای انسان دوستانه برای مردم بی دفاع یمن گفت: اقدام کاپیتان صداقت‌نیا درس بزرگی به جهانیان و مخصوصا آمریکا داد که ایرانیان همیشه آماده شهادت هستند.
پ
پ

وی افزود: اقدام این کاپیتان شجاع نشان داد که ایرانیان همیشه پشت سر ولایت هستند و ما هر چه داریم، از خون شهدا داریم و اگر اعتباری در جهان داریم، به خاطر خون شهدا و ایثارگری مردم ما است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: اگر همه منطقه ناامن است و ایران امن است، به خاطر رهبری مدبرانه حضرت امام (ره) و بعد از آن مقام معظم رهبری و خون شهداست.

وی با تشکر از کاپیتان صداقت نیا اظهار داشت: اگر مقام معظم رهبری دستور دهند، تحصیلات، شغل و مسئولیت را کنار می‌گذاریم و باز هم جهاد می‌کنیم.

این نماینده مجلس گفت: آمریکا بسیار از ایران متنفر است و قطعا اگر چنین امنیتی در ایران وجود نداشت، آمریکا بلایی بدتر از آنچه که بر سر لیبی آورد، به سر ایران می‌آورد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما اعتمادی به آمریکا نداریم، گفت: اگر آمریکا زورش به ایران می‌رسید، حتما آن کاری را که با لیبی کرد و تجهزات هسته‌اش را بار کشتی کرد و به آمریکا برد، حتما آن کار را هم با ما می‌کرد، ولی وجود افراد شجاعی مثل کاپیتان صداقت‌نیا، خانواده شهدا و همچنین مقام معظم رهبری جرات چنین کاری را به آنها نمی‌دهد.

وی افزود: در قضیه سوریه خیلی‌ها از جمله روسیه جا زدند، ولی مقام معظم رهبری فرمودند که باید آنجا مقاومت کرد، چرا که آنجا خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی و اسرائیل است.

عزیزی تصریح کرد: جنگ لیبی روی دیگر آل سعود را به جهانیان نشان داد، اگر چه ما می‌دانستیم اینان دست بوس اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها هستند، ولی ظاهرا خودشان را خادم حرمین می‌دانند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه اینان خادم حرمین نیستند و سرزمین مقدس عربستان را غصب کرده‌اند، گفت: اینان خائن بر حرمین هستند و با کمک اسرائیلی‌ها برادران مسلمان خودشان را می‌کشند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: دولتمردان سعودی با چنین اقداماتی موجبات سقوط خودشان را فراهم می‌آورند.

عزیزی تصریح کرد: فکر می‌کنم مردم یمن از ما جلوترند و مردمی شجاع هستند، زیرا ما شاید گاهی در صحبت‌هایمان مراعات مردم شیخ‌نشین حوزه خلیج فارس را می‌کنیم و مستقیما چیزی به آنها نمی‌گوییم،  ولی آنها می‌گویند قطر، امارات، ترکیه، کویت، عربستان، اسرائیل و آمریکا همه دست در یک کاسه دارند و همه با داعشی‌ها هستند و آنها داعش را به وجود آورده‌اند.

وی افزود: یمنی‌ها می‌گویند این کشورها با کمک داعش در کشورهای مسلمان در حالی که دم از دموکراسی می‌زنند و ادعای حقوق بشری‌ آنها گوش جهانیان را کر کرده است، ناامنی ایجاد می‌کنند و جنگ به وجود می‌آورند و کودکان و زنان را می‌کشند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: خوشبختانه یمنی‌ها مثل عراقی‌ها فهمیدند که باید راه جمهوری اسلامی را بروند، در حالی که مصری‌ها راه را به بیراهه رفتند و به اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها اعتماد کردند و رهبر آنها مرسی به جای اینکه الان باید رئیس جمهور باشد، در تک سلولی است و دارند حکم اعدامش را صادر می‌کنند.

این نماینده مجلس بیان داشت: مردم شیعه و سنی عراق هم پشت سر ولایت و طبق فتوای حضرت آیت‌الله سیستانی علیه داعش می‌جنگند.

5

10

 

شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.