جنبش«نم» از ظرفیت‌های جمهوری اسلامی برای ارتقاء شأن خود استفاده کند
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
شناسه : 497
11
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب فرصتی برای جنبش عدم تعهد است تا با استفاده از ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران برای ارتقاء شأن و منزلت خود در سطح بین‌المللی استفاده کند.
منبع : فارس
پ
پ

«عبدالرضا عزیزی» نماینده مردم شیروان و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب در اجلاس سران کشورهای غیر متعهد، اظهار داشت: همزمان شدن برگزاری اجلاس و انتقال ریاست آن به جمهوری اسلامی ایران با شکل گرفتن برخی مطالبات جهانی و تغییر مطالبات ملت‌های مختلف در مقابل قدرت‌های سنتی و زورگو و استعمارگر را باید به فال نیک بگیریم.

وی ادامه داد:حضور مقام معظم رهبری در آغاز اجلاس سران غنیمتی برای کل اجلاس بود و اعتبار آن را مضاعف کرد از این جهت جهانیان و بخصوص اعضای این جنبش به این اطمینان رسیدند که تمام ارکان جمهوری اسلامی ایران برای موفقیت این جنبش در ۳ سال آینده تحت زعامت مقام معظم رهبری و به ریاست جمهوری اسلامی ایران تلاش وافری خواهد داشت.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس یادآور شد: فرمایشات حضرت آقا مانند همیشه مدّبرانه و روشنگرانه بود؛ روشنگرانه از این جهت که ایشان با شجاعت کامل به مسائل و مواردی اشاره داشتند که برای مخاطبین جالب توجه بود چرا که جرات و شهامت بسیاری از این موارد را هیچ فرد دیگری حتی سران این کشورها ندارند.

عزیزی اضافه کرد: سخنان ایشان از این جهت مدبرانه بود که هم شامل منطق صحیح و ارزیابی کارشناسانه و هم ارائه راهکار بود.

وی همچنین تصریح کرد: بدون شک فارغ از ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری که در جمهوری اسلامی ایران و جهان تشیع نسبت به مقام معظم رهبری وجود دارد، اگر نگاهی کارشناسی به موضوع داشته باشیم اجرای فرمایشات رهبری برگ زرین جنبش عدم تعهد را رقم خواهد زد.

این نماینده مجلس افزود: اجرای فرمایشات رهبر انقلاب ساختارها و نگاه‌های مبتنی بر فزون‌خواهی‌های قدرت‌های زورگو را در هم خواهد شکست و این نه تنها فرصتی برای جمهوری اسلامی ایران به منظور ارائه دیدگاه‌ها و منویات رهبر معظم انقلاب و اهداف انقلاب اسلامی به جهانیان است، بلکه فرصتی برای جنبش عدم تعهد است تا با استفاده از ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران برای ارتقاء شأن و منزلت جنبش در سطح بین‌المللی استفاده کند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.