جلب اعتماد سرمایه گذاران خارجی راهی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
شناسه : 2862
16
دکتر عزیزی : عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: برای بهبود بخشیدن به شرایط اقتصادی، ابتدا باید فضا، برای تأمین و جذب سرمایه گذاران خارجی مهیا شود.
پ
پ
عبدالرضا عزیزی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: برای بهبود بخشیدن به شرایط اقتصادی کشور، باید در ابتدا فضا را برای تأمین و جذب سرمایه گذاران خارجی مهیا کنیم.
وی تصریح کرد: زمانی رونق اقتصادی در کشور شکل می گیرد که با تمامی دنیا تعامل مثبت داشته باشم، چرا که جلب اعتماد می تواند نظام مدیریتی، تبادل تجربیات و انتقال دانش نوین را گسترش دهد.
عزیزی ادامه داد: در حال حاضر با معضلات بیشماری در کشور رو به رو هستیم که مهترین آن‌ها بیکاری نسل جوان، عدم تأمین مایحتاج بازنشستگان، اعتیاد، طلاق و غیره هستند که یک سوی ایجاد این مشکلات مربوط به شرایط نامطلوب اقتصادی است، بنابراین رونق اقتصادی به طور حتم منجر به بهبود در بسیاری از این بخش ها و کاهش معضلات حاکم در کشور خواهد شد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در واقع در تقویت بخش سرمایه گذاری خارجی ابتدا باید ظرفیت ها و نیازهای کشور شناسایی شود، به طوری که اگر پتانسیل تولید در کشور وجود دارد از واردات جلوگیری و در غیر این صورت با ایجاد امنیت اقتصادی برای سرمایه گذاران خارجی، کمبودها را جبران کنیم.
سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.