تکلیف کمیسیون اجتماعی برای رسانه ملی به منظور اختصاص ۳۰ درصد از برنامه‌ها به فرهنگ‌سازی برای اقتصاد مقاومتی
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲
شناسه : 3288
13
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از تکلیف این کمیسیون برای سازمان صداوسیما به منظور اختصاص ۳۰ درصد از برنامه‌های خود به فرهنگ‌سازی در خصوص اقتصاد مقاومتی خبر داد.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز طرح اصلاح قانون شوراهای اسلامی کار مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کلیات آن به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی افزود: همچنین در این جلسه طرح الزام سازمان صداوسیما جمهوری اسلامی ایران به همکاری در خصوص اقتصاد مقاومتی به عنوان کمیسیون فرعی مطرح شد و به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: براساس این مصوبه اعضای کمیسیون اجتماعی سازمان صداوسیما را مکلف کردند تا ۳۰ درصد از برنامه‌های خود را  به فرهنگ‌سازی در خصوص اقتصاد مقاومتی اختصاص دهد.

عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: چگونگی اجرای قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد موضوع دیگری بود که در جلسه امروز کمیسیون مطرح شد و کلیات آن به تصویب اعضای کمیسیون رسید و جزئیات برای بررسی بیشتر به کمیسیون تخصصی ارجاع شد.

۱ بهمن ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.