تکریم ارباب رجوع در ادارات ناجا نهادینه شده است
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
شناسه : 2860
11
دکتر عزیزی : نماینده مردم شهرستان شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نظم و امنیت شهر زیر چتر نیروی انتظامی جایگاه امنی دارد، گفت: تکریم ارباب رجوع در ادارات ناجا نهادینه شده است.
پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی شیروان ، دکتر”عبدالرضا عزیزی” در بازدید نوروزی از ستاد فرماندهی و ایستگاه های نوروزی فرماندهی انتظامی شهرستان شیروان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شبانه روزی کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان به ویژه در ایام نوروز، افزود: مجاهدت و سخت کوشی مستمر و خستگی ناپذیر از ویژگی های برجسته کارکنان پلیس است.

 وی در ادامه با بیان اینکه امنیت مطلوب و پایین بودن آمار جرایم حاصل تعامل مثال زدنی ناجا با آحاد مردم است، اظهار داشت: اقدامات پیشگیرانه و آموزش های کاربرد به شهروندان و حضور موثر پلیس در تمام صحنه ها نقش بسزایی داشته است.

نماینده مردم شهرستان شیروان در مجلس شورای اسلامی تامین امنیت مردم و مسافران و تلاش برای ایجاد ترافیک روان در جاده ها و کاهش تصادفات و تلفات انسانی در ایام نوروز را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: تلاش نیروی انتظامی در نوروز امسال با کاهش جرایم و تصادفات همراه بوده و این امر حکایت از همدلی و هماهنگی مردم با پلیس است.

این مقام مسئول با بیان اینکه امنیت امروزه جاده ها و شهرها مرهون تلاش های شبانه روزی کارکنان ناجا است، افزود: حضور پلیس در جامعه نوید دهنده امنیت برای آحاد مردم است و تحقق این امر زمانی میسر است که اقتدار پلیس در کنار رافت و مهربانی در جامعه نمایان باشد.

وی با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع در ادارات ناجا نهادینه شده است، افزود: تمامی کارکنان نیروی انتظامی تلاش می‌کنند تا خدمت صادقانه و درستی را برای مردمی که سرمایه اجتماعی هستند در همه ایام سال داشته باشند.

دکتر عزیزی در مورد جلب مشارکت مردمی، افزود: حسن خلق، برخورد براساس آموزه های دینی همراه با رعایت حقوق شهروندی از نکات بسیار مهمی است که می تواند جلب مشارکت مردمی را به دنبال داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان شیروان در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز همه بار سفر می بندند و شما امنیت و مقدمات سفر را برای مردم تامین می کنید که نزد خداوند اجر و ثواب بسیار دارید.

شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.