تقویت وحدت ملی ضرورت امروز کشور است
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
شناسه : 1074
12
دکتر عبدالرضا عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چنانچه انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی نمی رسید، امروز شاهد تثبیت و گسترش اسلام امریکایی و شعیه انگلیسی بودیم و به جز یک نام، چیزی از اسلام باقی نمی ماند.
پ
پ

نماینده مردم شیروان و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: ۲۲ بهمن از وقایع بی نظیر در تاریخ ایران است.

دکتر عبدالرضا عزیزی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایران اُنا، افزود: چنانچه انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی نمی رسید، امروز شاهد تثبیت و گسترش اسلام امریکایی و شعیه انگلیسی بودیم و به جز یک نام، چیزی از اسلام باقی نمی ماند.

این نماینده مجلس ادامه داد: رژیم سفاک و فاسد پهلوی برنامه اسلام زدایی در جامعه را با شدت تمام پیگیری می کرد و آنچنان فضای کشور را سکولاریزه کرده بود که آینده اسلام ناب محمدی (ص) در وضعیت خطرناکی قرار داشت.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در چنین وضعیتی امام خمینی(ره) بپا خاستند، امر به معروف و نهی از منکر کردند، ملت ایران حمایت نمود و اسلام واقعی پیروز و زنده شد.

دکتر عبدالرضا عزیزی تصریح کرد: سیاست راهبردی دشمنان اسلام پس از پیروزی انقلاب ایران، آسیب رساندن به نظام جمهوری اسلامی است که تاکنون نتوانسته اند به اهداف شوم خود برسند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آرمان های والای مردم بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی به قدری اهمیت دارد که برای حفظ و شکوفایی آن ها از جان و مال خود می گذرند، بنابراین دشمنان نمی توانند خدشه ای وارد کنند و ملت همواره حامی این نظام الهی هستند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس حفظ و تقویت وحدت و انسجام ملی در شرایط فعلی را بسیار مهم دانست و آن را یکی از عوامل مهم در پایداری انقلاب اسلامی دانست.

عزیزی در ادامه از مردم خواست با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکبار دیگر دشمنان انقلاب را مایوس کنند.

این نماینده مجلس در خاتمه گفت و گوی خود با خبرنگار سیاسی ایران اُنا، وجود تروریسم در منطقه، اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) توسط استکبار جهانی و ایادیشان در شارلی ابدو و اهمیت حمایت از مذاکرات هسته ای که به توافق خوب برسند را سه موضوع مهمی دانست که اهمیت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را دو چندان کرده است.

 

سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.