تفکر بسیجی برتفکر خشن آمریکایی در قالب گروه های تروریستی غلبه کرد
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
شناسه : 3296
14
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه تفکر بسیجی بر تفکر خشن آمریکایی در قالب گروه های تروریستی غلبه کرد.
پ
پ

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در مراسم سومین نکوداشت دیپلمات بسیجی و اعطای جایزه شهید غضنفر رکن آبادی به برگزیدگان عرصه بین الملل اظهار کرد: این فکر بسیجی باید در جامعه زنده بماند، این تفکر بسیجی بود که نظام جمهوری اسلامی ایران را جایگزین نظام سابق کرد.

وی گفت: اگر تفکر بسیجی، روحیه ولایت مداری و شهادت طلبی نبود ما به اینجا نمی رسیدیم و از این پیچ و خم ها عبور نمی کردیم. ما توانستیم با این تفکر و روحیه در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن مشکلات خود را حل کنیم و بر جهان استکبار غلبه کنیم.

عزیزی افزود: اگر شهید حججی ها نبودند ما اینجا دور هم نبودیم و آرامش نداشتیم، چه بسا دشمنان بدتر از بلایی که بر سر مردم سوریه و عراق آوردند بر سر ما می آوردند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه تفکر بسیجی بر تفکر خشن آمریکایی در قالب گروه های تروریستی غلبه کرد.

وی ادامه داد: در اتحادیه بین المجالس اسلامی که اخیرا در ایران برگزار شد، مهمان ها از دیدن تفکر بسیجی و روحیه ولایت مداری در ایران به خود می بالیدند. در این مقطع از زمان که صهیونست ها و تکفیری ها نمی خواستند که در ایران چنین مراسم و همایش هایی برگزار شود، دیدید که به نحو احسنت  برگزار شد.

عزیزی اظهار کرد: ما مسلمین اگر با هم متحد باشیم ترامپ و امثال وی نمی توانند در برابر ما بایستند و داعش و دیگر گروههای تروریستی نمی توانند علیه ما ملت های مسلمان اقدامی کنند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در پاریس همزمان با ایران اغتشاش شد و جایی در هیچ رسانه ای  صحبت نشد، در آمریکا مردم آن کشور توسط پلیس کشته شدند اما آیا در ایران پلیس با سلاح وارد میدان شد؟ خیر و ما به خودمان افتخار می کنیم برای اینکه در برابر کفار و تروریست ها ایستاده ایم.

وی تصریح کرد: دفاع از حق هزینه دارد و ما این هزینه را پرداخت کردیم، شهدایی که تقدیم این مسیر کردیم، جانبازانی که داریم همه و همه هزینه های ما بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر تفرقه در کشور داشته باشیم دشمن بر ما غلبه خواهد کرد و رمز پیروزی ما همواره حفظ وحدت بوده و خواهد بود.

۲ بهمن ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.