تعطیلی تنها روزنامه بومی خراسان شمالی شایسته نیست‌
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
شناسه : 2553
10
دکتر عزیزی : نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: نشریات و رسانه‌ها به‌عنوان بازوان توانمند استان برای رشد و توسعه هستند.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: رفع مشکلات رسانه و نشریات خراسان شمالی می‌تواند زمینه توسعه و تقویت استان را مهیا کند.

عزیزی افزود: امروز متوجه شدم روزنامه اتفاقیه خراسان شمالی که از زمان تأسیس استان فعالیت خوب و منسجمی را داشته تعطیل‌شده و ۵۰ نفر از نیروهای این مجموعه بیکار شدند که باید گفت تعطیلی تنها روزنامه بومی استان شایسته نیست.

وی اظهار داشت: طبق صحبت‌های انجام‌شده با مسئولان روزنامه آن‌ها اعلام داشتند به علت بی‌قانونی و تبعیض در ارائه آگهی‌های دولتی توسط اداره کل ارشاد استان و عدم توانایی مالی این روزنامه تعطیل‌شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حل مشکل به وجود آمده از سوی اداره کل ارشاد استان افزود: هم‌اکنون در شرایطی هستیم که باید با حمایت از نشریات استان و وحدت و همدلی مسئولان زمینه رشد و توسعه منطقه را فراهم کنیم و نگذاریم نشریات و مطبوعات استان به تعطیلی کشانده شوند.

عزیزی بابیان اینکه روزنامه اتفاقیه مستقل و بومی است تصریح کرد: این نشریه با بیش از ۵ سال فعالیت مثبت در استان توانسته جایگاه خوبی را در بین مردم به وجود آورد و ما نباید بگذاریم این ظرفیت‌ها سوخت شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد: با رفع مشکلات پیش و روی اتفاقیه به‌زودی شاهد چاپ مجدد این روزنامه باشیم.

 

شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۵

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.