تشکیل فراکسیون مبارزه با موادمخدر در مجلس دهم؛ به زودی
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
شناسه : 2882
15
دکتر عزیزی : عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسات کاهش آسیب های اجتماعی با حضور تمامی مسئولان کشور گفت: از سوی مقام معظم رهبری تمامی مسئولان و سازمان های مرتبط موظف به اجرای طرح های کاهش آسیب اجتماعی شده اند.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی در گفت و گو با خبرنگار شهرنوشت با اشاره به اقدامات مجلس شورای اسلامی در رابطه با پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی اظهار کرد: سال گذشته مقام معظم رهبری طی جلساتی با حضور تمامی مسئولان کشور موضوع آسیب های اجتماعی را بررسی کردند. این امر موجب شد تا مسئولان نظام بیش از پیش به موضوع آسیب ها حساس شوند و با دقت نظر بیشتری کار خود را انجام دهند.

وی افزود: در جلسه ابتدایی آمارهای نگران کننده ای ارائه شد که پس از تشکیل چندین جلسه و دستور مقام معظم رهبری برای هماهنگی تمامی سازمان ها و ارگان ها اعم از شهرداری تهران، وزارت بهداشت و حتی سازمان برنامه، آمارها به تدریج امیدوارکننده شد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه شهرداری تهران وظایف خود را به خوبی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی انجام داده است، گفت: تلاش تمامی ارگان ها بر این است تا از این پس شاهد حضور کمتر آسیب های اجتماعی در تهران باشیم.

عزیزی در پایان از ایده تشکیل فراکسیون مبارزه با مواد مخدر در مجلس دهم خبر داد و عنوان کرد: ایده مذکور به منظور پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در مجلس شکل گرفته است و امیدواریم به زودی محقق شود.

یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.