تشریح ارتباط ورشکستگی صندوق‌های بیمه‌ای و دولت / مدیران این صندوق‌ها منافع ملی را فدای منافع شخصی خود می‌کنند
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
شناسه : 3240
12
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، با تاکید بر اینکه اگر صندوق‌های بیمه‌ای ورشکسته شوند، دولت هم ورشکسته می‌شود از مقاومت هیات مدیره این صندوق‌ها در مقابل تجمیعشان انتقاد کرد.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از وضعیت کنونی صندوق‌های بیمه‌ای گفت: ما سالیان سال است که فریاد می‌زنیم، به داد صندوق‌های بیمه‌ای برسید، اما برخی افراد که در سمت مدیر عامل این بیمه‌ها ذینفع هستند، تمایل ندارند که این صندوق‌ها تجمیع شوند و از این طریق منافع ملی را فدای منافع شخصی خود می‌کنند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: هم‌اکنون سوال اینجاست، تعدد صندوق‌های بیمه که همه هم ورشکسته هستند، چه فایده‌ای دارد، و در این شرایط، تنها سازمان تامین اجتماعی تا حدودی از وضعیت بهتری برخوردار بوده، که اگر مورد حمایت قرار نگیرد و دولت بدهی خود به این سازمان را پرداخت نکند، به طور قطع ورشکسته خواهد شد.

وی تاکید کرد: اگر تمهیدات جدی برای بهبود وضعیت صندوق‌های بیمه‌ای اندیشیده نشود، عاملی در جهت ورشکستگی دولت می‌شود، کما اینکه در سال ۱۹۸۵ صندوق‌های بیمه‌ای شوروی سابق ورشکسته شدند و پنج سال بعد هم دولت این کشور ورشکسته شد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مشکلات کنونی کشور این است که، همه بخش‌ها تمایل دارند از خدمات دولتی بهره‌مند شوند، یادآورشد: اجرای اصل ۴۴ یکی از راه‌های نجات کشور از مشکلات اقتصادی کنونی بوده، چراکه اگر این اصل به درستی اجرا شده و خصولتی نشود، هزینه‌های دولت کاهش پیدا می‌کند./

۱۵ آبان ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.