تحریم ها، پیش از توافق نهایی متزلزل شده است
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹
شناسه : 1580
14
دکتر عزیزی : رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایطی که مذاکرات ایران با 5+1 به توافق نهایی نرسیده، بیشتر تحریم های صورت گرفته متزلزل شده و به حالت تق و لق درآمده است.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی یکشنبه شب در نشست شورای اداری خراسان شمالی در بجنورد اظهار کرد: اکنون بسیاری از تحریم ها به صورت غیررسمی برداشته شده و برخی از شرکت های بزرگ خارجی نیز با ایران قرارداد همکاری منعقد کرده اند.

وی اضافه کرد: اکثر این شرکت ها نیز منتظر توافق نهایی ایران با کشورهای ۱+۵ هستند که به محض اعلام برداشتن تحریم ها و نهایی شدن توافق، این شرکت ها کار خود را آغاز می کنند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایطی که دیپلمات های ما در حال نوشتن توافق نهایی هستند به حمایت بیشتری نیاز دارند تا بتوانند به توافق خوبی دست یابند. عزیزی افزود: هیچ نگرانی از باب مذاکرات وجود ندارد و تمام مسایل با مسوولان ارشد نظام در میان گذاشته می شود و خطوط قرمز نیز به طور تمام و کمال از سوی تیم مذاکره کننده ما مدنظر قرار خواهد گرفت.

اجرای نظام هماهنگ حقوق تا پایان شهریورماه

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی با دادن مهلت جدیدی به دولت برای به تاخیر انداختن اجرای طرح نظام هماهنگ حقوق مخالف است و باید تا پایان شهریور دولت طرح خود را ارایه دهد. عزیزی بخشی از مشکلات حقوقی معلمان را ناشی از عدم اجرای درست نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت اعلام کرد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.