تجمیع بیمه‌ها، موفقیت حوزه سلامت در ارایه خدمات یکسان به بیماران را بیشتر می‌کند
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۵۹
شناسه : 2349
11
دکتر عزیزی : رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تجمیع بیمه‌ها باعث مدیریت واحد و افزایش قدرت تصمیم گیری می‌شود و در نهایت، موفقیت حوزه سلامت در ارایه خدمات یکسان به بیماران را بیشتر می‌کند.
پ
پ
دکتر عبدالرضا عزیزی رییس کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن بیان این مطلب، گفت: موضوع تجمیع بیمه ها، قانون برنامه سوم توسعه بوده است که در برنامه پنجم توسعه نیز بر آن تاکید شده است ولی متاسفانه تا کنون اجرای آن عملیاتی نشده است.
وی با اشاره به تجارب موفق کشورهای دیگر در زمینه تجمیع بیمه ها گفت: در کشوری مانند کره جنوبی به تعداد شهرستانهای این کشور یعنی ۳۰۰ تا ۴۰۰ شهر، صندوق بیمه وجود داشت ولی در حال حاضر با تصمیم دولت ،این صندوقهای بیمه تجمیع شده اند و خدمات آسانتر و بهتری به مردم ارایه می دهند.
نماینده مردم شیروان در مجلس گفت: برخی از افراد سازمان تامین اجتماعی تصور می کنند که تجمیع بیمه ها باعث می شود که سایر منابع این سازمان از جمله مستمری ها ، بازنشستگی و سایر اموال نیز تجمیع می شود در حالیکه منظور از تجمیع بیمه ها ، تجمیع در بخش درمانی است و ریالی از سایر منابع این سازمان در سازمان بیمه سلامت ایرانیان تجمیع نخواهد شد.
دکتر عزیزی در پایان تجمیع بیمه ها را اقدامی خوب و قانونی عنوان کرد.
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.