تبریک انتخاب مجدد آیت الله آملی لاریجانی از سوی مقام معظم رهبری به ریاست قوه قضاییه
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
شناسه : 628
10
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: قوه قضائیه با ریاست آیت الله آملی لاریجانی در برخورد با پرونده های فساد مالی بسیار قاطعانه و محکم برخورد واصل عدم ورود به حواشی را رعایت کرده است که جای تشکر و قدردانی دارد.
پ
پ

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: قوه قضائیه با ریاست آیت الله آملی لاریجانی در برخورد با پرونده های فساد مالی بسیار قاطعانه و محکم برخورد واصل عدم ورود به حواشی را رعایت کرده است که جای تشکر و قدردانی دارد.

عبدالرضا عزیزی با تبریک انتخاب مجدد آیت الله آملی لاریجانی از سوی مقام معظم رهبری به ریاست قوه قضاییه، اظهار کرد: آیت الله آملی لاریجانی در زمان ریاست خود در قوه قضاییه بسیار قوی عمل کردند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: قوه قضائیه با ریاست آیت الله آملی لاریجانی در برخورد با پرونده های فساد مالی بسیار قاطعانه و محکم برخورد واصل عدم ورود به حواشی را رعایت کرده است که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی افزود: حتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در زمان بررسی یکی از پرونده های بزرگ فساد مالی کشور، به خاطر روند سریع و عادلانه ای که قوه قضاییه در بررسی پرونده ها در پیش گرفته بود، با نامه ای که بیش از ۱۵۰ امضا داشت از این قوه تشکر کردند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای  اسلامی در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم قوه قضائیه با ریاست مجدد آیت الله آملی لاریجانی بتواند روند مثبتی را که در گذشته در قبال بررسی پرونده های قضایی در پیش گرفته بود، ادامه دهد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.