تاکید ایران بر اجرای توافقنامه های همکاری با روسیه در عرصه مبارزه با مواد مخدر و تروریسم
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸
شناسه : 766
11
عبدالرضا رحمانی فضلی : وزیر کشور در دیدار با 'ولادیمیر کولوکولتسف' وزیر کشور فدراسیون روسیه بر اجرای توافقنامه های همکاری ایران و روسیه در عرصه مبارزه با مواد مخدر و تروریسم تاکید کرد.
پ
پ

وزیر کشور با اشاره به توافقنامه های موجود میان ایران و روسیه در حوزه های برخورد با قاچاق موادمخدر،تروریسم ،جرایم سازمان یافته، افراط گری و همچنین تبادل اطلاعات و اخبار در خصوص این مسایل به ضرورت اجرای متقابل این اسناد اشاره کرد.

رحمانی فضلی همچنین گفت: ایران از توسعه روابط با روسیه استقبال می کند و شرایط برای گسترش همکاری های دو کشور مساعد است.

وی بر لزوم استفاده از فرصت های موجود برای گسترش همکاری های ایران و روسیه در عرصه های دوجانبه و منطقه ای تاکید کرد.

‘ولادیمیر کولوکولتسوف’ وزیر کشور روسیه نیز با خوشامدگویی به طرف ایرانی ، از روند کنونی روابط دو کشور ابراز رضایتمندی کرد.

در این دیدار که دکتر عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس نیز حضور داشت، وزیران کشور ایران و روسیه در خصوص تبادل تجربیات در حوزه پلیس و امنیت داخلی و مرزهای آبی در دریای خزر گفت و گو وتبادل نظر شد.

دو طرف توافق کردند که کار گروه مشترکی اجرایی کردن این بندها را پیگیری کند.

رحمانی فضلی وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر جمهوری اسلامی ایران از روز دوشنبه برای دیدار کاری ۲ روزه در مسکو بسر می برد.

وی در این مدت با ویکتور ایوانف رییس سازمان فدرال مبارزه با قاچاق مواد مخدر روسیه و ولادیمیر پوچکوف وزیر موقعیت های اضطراری روسیه دیدار و گفتگو کرد.

در دیدار رحمانی فضلی و پوچکوف برنامه سه ساله همکاری ایران و روسیه در زمینه مبارزه با مواد مخدر امضا کردند.

 

سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.