تامین اجتماعی حدود ۸ هزار میلیارد تومان به وزارت بهداشت بدهکار است
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
شناسه : 3069
11
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه بودجه‌های وزارت بهداشت 100 درصد تخصیص نمی یابد، اما همیشه همه از وزارت بهداشت پاسخ می خواهند، ادامه داد: تامین اجتماعی حدود 8 هزار میلیارد تومان به وزارت بهداشت بدهکار است و برای زمین زدن یک وزارتخانه، همین مورد کافی است.
پ
پ

به گزارش افکارنیوز،  عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهارداشت: وزیر بهداشت توانست دولت و مجلس را نسبت به سلامت مردم، حساس کند تا برای سلامت مردم هزینه کنند و ارزش قائل شوند.

وی با بیان اینکه بودجه وزارت بهداشت از محل ده درصد هدفمندی یارانه ها، جزء  معدود مواردی است که به طور هدفمند هزینه می شود، گفت: تجمیع منابع بیمه‌ها ضروری و لازم است و کارگران باید توجیه شوند که هیچ اموالی از آنها به وزارت بهداشت منتقل نمی شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه بودجه‌های وزارت بهداشت ۱۰۰ درصد تخصیص نمی یابد، اما همیشه همه از وزارت بهداشت پاسخ می خواهند، ادامه داد: تامین اجتماعی حدود ۸ هزار میلیارد تومان به وزارت بهداشت بدهکار است و برای زمین زدن یک وزارتخانه، همین مورد کافی است.

عزیزی گفت:تامین اجتماعی هنوز دستور کتبی رییس جمهور برای واریز حق درمان بیمه شدگان در حساب مجزا را اجرا نکرده است همچنین سازمان‌های بیمه گر با الویت قرار دادن پیشگیری بر درمان، باید برای کنترل هزینه ها همت کنند.

دوشنبه ۱۳ شهریور ۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.