بی حجابی با عزاداری منافات دارد
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
شناسه : 698
8
دکتر عزیزی : رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه ما از سویی برای امام حسین (ع) عزاداری کرده و از طرفی شاهد بی اعتنای بی حجابی و بدحجابی در جامعه باشیم با هم منافات دارد.
پ
پ

‘عبدالرضا عزیزی’ جمعه شب در جمع عزاداران حسینی در شیروان گفت: این با ادعای پیرو واقعی امام حسین (ع) بودن همخوانی ندارد زیرا آن بزرگوار جانش را برای احیای امر به معروف و نهی از منکر فدا کرد.

 وی یکی از عوامل مهم برای زنده نگهداشتن اسلام را حفظ حجاب و عفاف خواند و اظهار کرد: اگر امام حسین قیام نمی کرد معلوم نبود که سرنوشت اسلام چه می شد و از این شریعت پاک آسمانی چه به دست ما می رسید.

 رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ما در مجلس قانون عفاف و حجاب را تصویب کردیم، حجابی که اسلام واقعی می گوید نه اسلام داعشی و آمریکایی می گویند.

 عزیزی گفت: اسلام با فریضه امر به معروف و نهی از منکر، همه را به مهربانی و عطوفت دعوت می کند و نه خشونت که در هیچ جای اسلام با خشونت کسی را امر به معروف نکرده اند.

 نماینده شیروان در مجلس گفت: متاسفانه افرادی منافق صفت با سوءاستفاده از قانون امر به معروف و نهی از منکر، اقدام به اسیدپاشی کرده و آنرا امر به معروف تلقی کردند و اینها همان افرادی هستند که اهداف موساد، سیا، داعش و منافقین را دنبال می کنند.

 

شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.