بیمارستان شیروان تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
شناسه : 2664
18
دکتر عزیزی : نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی از اتمام بیمارستان 220 تخت خوابی شیروان و به بهره‌برداری رسیدن آن تا پایان سال خبر داد.
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اتفاقیه، عبدالرضا عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار اتفاقیه اظهار داشت: تاکنون ۴۰ میلیارد تومان برای بیمارستان ۲۲۰ تخت خوابی شیروان هزینه شده که پیشرفت فیزیکی آن به ۹۰ درصد رسیده است.

وی افزود: پیش از وارد عمل شدن ما برای به نتیجه رسیدن ساخت بیمارستان، این پروژه تنها پنج درصد پیشرفت داشت اما اکنون تمامی مسئولان عزم خود را برای اتمام بیمارستان شیروان جزم کرده‌اند که در این مسیر باید از مسئولان وزارت درمان و راه و شهرسازی تقدیر داشته باشیم. سفر رهبری نیز جانی دوباره به این پروژه بخشید و با تخصیص این اعتبارات ساخت بیمارستان شتاب گرفت.

وی بابیان اینکه این بیمارستان برای به بهره‌برداری رسیدن نیاز به حدوداً ۹۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر دارد خاطرنشان کرد: بدین منظور محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی کشور را به استان دعوت کرده و بازدیدی از این پروژه عظیم بیمارستانی داشتیم که درنهایت سبب تأمین اعتبارات لازم برای به بهره‌برداری رسیدن این پروژه شد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: بیمارستان شیروان جزو معدود پروژه‌هایی است که مناقصات لازم آن جهت خرید تجهیزات، همزمان با احداث پروژه در حال انجام است.

وی افزود: جلسه‌ای نیز در این بیمارستان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، معاون عمرانی استاندار و مسئولان فرمانداری شیروان برگزار کردیم که طی آن رفع مشکلات آب، برق، گاز و تلفن این بیمارستان مورد تأکید قرار گرفت و مصوب شد این مشکلات تا ۴۰ روز آینده رفع شود.

عزیزی بابیان اینکه کارگروهی نیز به ریاست معاون عمرانی استاندار برای پیگیری رفع مشکلات این پروژه بیمارستانی در استانداری تشکیل می‌شود گفت: ازآنجایی‌که رفع مشکلات قیدشده نیازمند آزمایش‌های دوماهه پس از تکمیل هرکدام از آن‌ها است در تلاش هستیم هرچه سریع‌تر این مشکلات مرتفع شود و خللی در بهره‌برداری از این پروژه به وجود نیاید.

وی با اشاره به اینکه تکمیل این پروژه تا پایان آذرماه امسال انجام می‌شود اظهار داشت: راه دسترسی به این بیمارستان نیز نیاز به پنج میلیارد تومان اعتبار دارد که قرار است سه میلیارد تومان آن از محل اعتبارات استانی و دو میلیارد تومان نیز از اعتبارات وزارتخانه‌های بهداشت و راه و شهرسازی تأمین شود.

وی بابیان اینکه تمام خدمات در بیمارستان ۲۲۰ تخت خوابی شیروان دیده‌شده است گفت: هم‌اکنون در این بیمارستان هشت تخت بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان یا ان.آی.سی.یو، ۶ تخت دیالیز، ۹ تخت سی.سی.یو و ۹ تخت آی.سی.یو دیده‌شده که با عزم جدی مسئولان و بسیج شدن آن‌ها، تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیمارستان شیروان تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

پنجشنبه ۸ مهر ۱۳۹۵

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.