بیانیه و پیام تبریک دکتر عبدالرضا عزیزی بمناسبت روز دانشجو
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷
شناسه : 741
9
پیام تبریک : نماینده مردم فرهیخته شیروان و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی طی پیامی 16 آذر ماه مصادف با روز دانشجو را به دانشجویان و جامعه دانشگاهیان تبریک گفتند.
پ
پ

بسم الله الرحمن الرحیم

بی‌شک نقطه عطف نام‌گذاری روز ۱۶ آذر به عنوان روز دانشجو و در پی شهادت سه تن از دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه تهران پس از گذشت ۶ دهه، همواره استکبارستیزی است.

عقلانیت و نشاط، سیاسی بودن، مطالبه‌گری و نقد منصفانه و کارشناسانه، عدالت‌خواهی، فسادستیزی، ایجاد روحیه امید و مبارزه با یاس از دیگر مولفه‌هایی است که پرچمداران جنبش دانشجویی باید به دوش بکشند تا پس از تبدیل شدن آن به گفتمانی معقول و مقبول عموم دانشجویان قرار گرفته و به تبع هدایت و پویایی مسولان از یک سو، پیشرفت عادلانه کشور را از سوی دیگر به همراه داشته باشد.

استکبار امروز مجموعه‌ای از سیاست‌مداران استکبارجهانی بازورگویی، جنگ‌افروزی و کشتار مردم بی‌گناه از یک سو و متفکران وابسته به آنها با تئوری‌پردازی تامین‌کننده منافعشان، که جنگ نرم و رسانه ای و ایران حراسی مصداق بارز آن می باشد، و مبرهن است که جنبش دانشجویی باید به صورت نرم به مبارزه همه‌جانبه با آن بپردازد.

اینجانب ضمن عرض تبریک و بزرگداشت این روز خجسته؛ یاد و خاطره همه شهدای دانشجو و دانشگاه و شهدای هسته ای کشور را گرامی می دارم و برای همه دانشجویان و دانشگاهیان که با تلاش و مجاهدت خود در عرصه های جهانی تولید علم، اعتلا و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به ارمغان آورده اند، آرزوی موفقیت روزافزون در عرصه علم و ادب و ایمان دارم.

خادم مردم – دکتر عبدالرضا عزیزی

نماینده مردم فرهیخته شیروان و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.