بیانیه دکتر عبدالرضا عزیزی در محکومیت توهین به پیامبر بزرگ اسلام
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵
شناسه : 937
14
بیانیه : بدین وسیله اینجانب ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد (صلوات الله علیه و آله) در مجله فکاهی شارلی ابدو، بر خود واجب می دانم که همگام با آحاد ملت ایران و سایر مسلمانان جهان، انزجار و خشم خود را از این اقدام وقیحانه اعلام نمایم.
پ
پ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

متأسفانه یکبار دیگر مشرکان متجدد و دشمنان قسم خورده اسلام عزیز،با حمایت سردمداران غاصب و وحشی صهیونیستی دست به توهینی بی شرمانه علیه پیامبر نور و رحمت و مهربانی اسلام زدند، تا بار دیگر پرده از چهره خبیث و شیطانی خود بردارند و اوج نفرت و کینه خود از اسلام و وحدت اسلامی را نشان دهند.

این قبیل توهین های برخی افراد افراطی و مغرض که با حمایت سردمداران کشورهایشان صورت می گیرد در حالی است که در دین مبین اسلام اهانت به کلیه ادیان الهی مردود شمرده می شود و در صورت وقوع چنین عمل قبیحی علیه مقدسات سایر ادیان، شاهد اعتراضات گسترده جامعه مسلمانان هستیم. بی شک اینگونه بی احترامی ها دل های بیشتری را به سمت دین کامل و سرشار از مهربانی و زیبایی اسلام می کشاند و هیچ توطئه ای نمی تواند جلودار گسترش روز افزون اسلام آوری در جامعه جهانی گردد.

بدین وسیله اینجانب ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد (صلوات الله علیه و آله) در مجله فکاهی شارلی ابدو، بر خود واجب می دانم که همگام با آحاد ملت ایران و سایر مسلمانان جهان، انزجار و خشم خود را از این اقدام وقیحانه اعلام نمایم.

به امید ظهور آخرین مصلح عالم بشریت و برافراشته شدن پرچم اسلام در سراسر جهان، عزت و عظمت مردم همیشه در صحنه و با بصیرت ایران و سایر مسلمانان جهان را تحت رهبری مقام عظمای ولایت حضرت آیت اله خامنه ای، را از خداوند منان مسئلت دارم.

 

خادم مردم – عبدالرضا عزیزی

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.