بهره برداری و افتتاح طرحهای شهرستان شیروان در دهه مبارک فجر ۹۳ – ۲
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷
شناسه : 1018
14
گزارش تصویری : با حضور دکتر عبدالرضا عزیزی نماینده مردم فرهیخته شیروان و رئیس کمیسیون اجتماعی و جمعی از مسئولین محترم استان و شهرستان شیروان برخی از طرحهای این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.
پ
پ

صبحانه کاری با حضور دکتر خلج ریاست محترم سازمان دامپزشکی کشور و دکتر عبدالرضا عزیزی نماینده محترم شهرستان شیروان در اداره دامپزشکی شیروان

دکتر عبدالرضا عزیزی_اداره دامپزشکی شیروان

 

در این دیدار مهندس خوشقامت رییس اداره جهادکشاورزی شهرستان شیروان و همچنین دکتر بهره مند رئیس اداره دامپزشکی شیروان با تاکید بر اینکه شهرستان شیروان در تولید محصولات دامی و کشاورزی رتبه نخست استان خراسان شمالی را دارا می باشد، به کمبود نیروی انسانی، ماشین آلات و اعتبارات در شهرستان اشاره کردند. جناب آقای دکتر عزیزی نیز قول پیگیری جهت تامین نیروی انسانی و اعتبارات را دادند، همچنین از جناب آقای دکتر خلج قول مساعدِ خرید ۵ دستگاه خودرو برای اداره دامپزشکی شیروان را گرفتند.

دکتر عبدالرضا عزیزی_اداره جهادکشاورزی شیروان

 

افتتاح جاده آسفالت روستای حلواچشمه

دکتر عبدالرضا عزیزی_افتتاح جاده روستای حلواچشمه

 

دکتر عبدالرضا عزیزی_افتتاح جاده روستای حلواچشمه

 

دکتر عبدالرضا عزیزی بعد از افتتاح راه آسفالت روستای حلواچشمه طی دیداری صمیمی با مردم روستا به ایراد سخنرانی در مسجد پرداختند. در این سخنرانی چنین اعلام داشتند که از مجموع ۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتباری که توانسته اند از محل ماده ۱۸۰ اخذ نمایند، ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان را به راه و شهرسازی شهرستان اختصاص داده اند که از این مبلغ ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان آن را برای سرحدات شیروان در نظر گرفته اند که این نشان از توجه ویژه به راه سازی در این منطقه دارد. نماینده محترم شهرستان همچنین از کلنگ زنی پروژه گازرسانی به منطقه قوشخانه در بهار ۹۴ خبر دادند و اعلام داشتند، تمامی تلاشمان بر این است که کل روستاهای شهرستان تا پایان سال ۹۵ گازرسانی شوند.

دکتر عبدالرضا عزیزی_دیداری صمیمی با مردم روستای حلواچشمه

 

افتتاح جاده آسفالت روستای قلهک

دکتر عبدالرضا عزیزی_افتتاح جاده آسفالت روستایی قلهک

 

بازدید از مرکز بهداشتی ودرمانی شهر قوشخانه

دکتر عبدالرضا عزیزی_بازدید از مرکز بهداشتی و درمانی شهر قوشخانه

 

افتتاح جاده آسفالت روستای زو

دکتر عبدالرضا عزیزی_افتتاح جاده آسفالت روستای زو

 

بازدید از استخر پرورش ماهی روستای زو

دکتر عبدالرضا عزیزی_بازدید از استخر پرورش ماهی روستای زو

 

دیدار با مردم خونگرم روستای زو

دکتر عبدالرضا عزیزی_دیدار با مردم خونگرم روستای زو

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.