بنیاد شهید در چهار سال اخیر خدمات ویژه ای برای ایثارگران داشته است
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
شناسه : 3020
17
دکتر عزیزی : رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در چهار سال اخیر خدمات اثربخشی را برای ایثارگران کشور داشته است.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان مطلب فوق افزود: از جمله خدمات بنیاد شهید می توان به پرداخت مطالبات ایثارگران بعد از ۱۴ سال به مبلغ ۵ هزار میلیارد تومان، اشتغالزایی برای چندین هزار ایثارگر، اجرایی کردن طرح پایش سلامت ایثارگران و بازدید از ایثارگران با حضور عالی ترین مقام اجرایی کشور اشاره نمود.
ناظر مجلس در شورای عالی اشتغال کشور با اشاره به لزوم استمرار اشتغال زایی برای ایثارگران افزود: از حجت الاسلام شهیدی می خواهیم به رویه اشتغالزایی و حمایت از کارآفرینی ایثارگران سرعت بخشند و مجلس شورای اسلامی نیز با تمام توان از این اقدام حمایت می نماید.
رییس کمیسون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به رضایت از عملکرد ۴ سال اخیر مدیریت بنیاد شهید افزود: خدمات انجام شده برای ایثارگران در تاریخ کشور اهمیت دارد و نسل های آینده به میزان توجه نسل ما به مدافعین و جان نثاران کشور و دین، به قضاوت خواهند نشست.
عزیزی با اشاره به ایجاد تشکل هایی با استفاده از عنوان شوراهای عالی گفت: استفاده از عنوان شورای عالی می بایست از مسیر دولت و مجلس شورای اسلامی عبور نماید و استفاده از عنوان شورای عالی بدون اخذ مجوز از مراجع قانونی وجاهت ندارد.
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تنها شورای عالی قانونی در حوزه ایثارگری، شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است که طبق ماده ۶۳ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران به ریاست رییس جمهوری و عضویت ۱۶ نفر از وزرا ، نمایندگان مجلس و مقامات عالی رتبه نظام در حال فعالیت می باشد.

۱۹ مرداد ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.