برخی ها فقط در حد شعار طرفدار جوانان هستند
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷
شناسه : 1822
14
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مسئولان باید پاسخگوی حماسه آفرینی و از خودگذشتگی جوانان باشند و در حد شعار طرفدار این قشر مولد جامعه نباشند.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی یکشنبه شب در آیین جشن جوان در شیروان، سه مشکل عمده این قشر را اشتغال، ازدواج و مسکن عنوان و اظهار کرد: این جوانان بودند که در پیچ و خم انقلاب کمک کردند و با حماسه آفرینی موجب پیروزی ایران شدند.

وی گفت: جوانان به ندای رهبری لبیک گفتند و در انتخابات دولت تدبیر و امید حماسه ای بزرگ رقم زدند.

رئیس کمیسیون اجتماعی اظهار کرد: باید در عمل حمایت از جوان ثابت شود زیرا که بسیاری از آنان در صورت پرداخت وام ازدواج، مشکل خود را حل خواهند کرد.

عزیزی با بیان اینکه با تولید می توان معضل آنان را حل کرد، افزود: با وضعیت فعلی ۸۰ درصد کارخانجات تولید ندارند و ۲۰ درصد هم ظرفیت کامل ندارند که اگر تولید نباشد اشتغال و درآمد نیست و تورم و جیب همه خالی است.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی از تولیدات داخلی حمایت بیشتری کرد و واردات کالا را نیز کمتر کرد.

عزیزی افزود: هم اکنون سود بانکی بسیار بالا است و چرخ اقتصاد نمی چرخد و تولید و اشتغال نیست که این امر آسیب های اجتماعی زیادی را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه یک جوان با مدرک فوق لیسانس نباید به دنبال استخدام در نگهبانی و جاهای دیگر باشد گفت: خود جوانان کار آفرین باشند و از خلاقیت خود استفاده و اعتماد به نفس داشته باشند و ترس را کنار بگذارند زیرا که مهم ترین کسی که می تواند اشتغال و درآمد پایدار داشته باشد جوانان هستند.

در این آیین از شماری از جوانان برتر شهرستان شیروان با اهدای جایزه و لوح تقدیر، قدردانی شد.

شهرستان شیروان با ۱۶۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

یکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.