بدهی ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی تأمین اجتماعی به بیمارستانها
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
شناسه : 2839
7
دکتر عزیزی : نماینده مردم شیروان در مجلس: سازمان تأمین اجتماعی تاکنون 5 هزار و 500 میلیارد تومان به بیمارستان های دولتی بدهکار است.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی در بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما با بیان اینکه بیمارستان های دولتی در ماه حدود ۵۵۰ میلیارد تومان به بیمه شدگان تامین اجتماعی خدمات ارائه می دهد، گفت: به گفته وزارت بهداشت سازمان سازمان تأمین اجتماعی حدود ۸۰۰ میلیارد تومان فقط برای فروردین و بخشی از اردیبهشت را به این بیمارستان ها پرداخت کرده است.
این نماینده مجلس گفت: سازمان تأمین اجتماعی ۲ هزار میلیارد تومان نیز به داروخانه ها بدهکار است اما پرداخت هزینه های درمانی به بیمارستان های این سازمان به روز است.

وی با اشاره به اینکه ۹ بیست و هفتم حق بیمه، بیمه شدگان تأمین اجتماعی باید برای درمان و سلامت آنان هزینه شود اضافه کرد: امسال بودجه سازمان تامین اجتماعی ۷۴ هزار میلیارد تومان است که باید ۲۵ هزار میلیارد تومان برای درمان بیمه شدگان اختصاص می یافت اما مشخص نیست حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان از این مبلغ کجا هزینه شده است.

عزیزی افزود: اگر مبلغ تعیین شده برای درمان بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی هزینه شود بیمه شدگان این سازمان در مراکز درمانی مورد احترام زیاد قرار می گیرند.

این نماینده مجلس با توجه به عمل نکردن مسئولان به دستور رئیس جمهور مبنی بر واریز کردن حق درمان بیمه شدگان تأمین اجتماعی در صندوق جداگانه مجلس شورای اسلامی مجبور شد این موضوع را به قانون  تبدیل کند.

سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.