با بحث اجتماعی شدن مواد مخدر موافقم
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
شناسه : 3224
16
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به بحث اجتماعی شدن مواد مخدر افزود: معضل مواد مخدر و برخورد با آن، بزرگترین چالش حال حاضر جامعه است.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی با حضور در غرفه خبرگزاری مهر در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه با موازی‌کاری در بحث اعتیاد در دستگاه های مرتبط با معضل اعتیاد موافق هستید یا خیر؟ افزود: هر چقدر در بحث اعتیاد کار کنیم، کم‌کاری محسوب می‌شود. جمهوری اسلامی به دلیل قرار گرفتن در یکی از مهمترین شاهراه‌های ترانزیت مواد مخدر در معرض خطر جدی ابتلای نسل جوان به مواد مخدر است. چه دستگاه‌های مسئول و چه دستگاه‌های غیرمرتبط باید در امر مبارزه با مواد مخدر دخیل باشند.

عزیزی گفت: در بحث مواد مخدر چند سالی است که وزیر کشور به عنوان دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، بحث اجتماعی شدن برخورد با این پدیده را در دستور کار قرار داده و برای برخورد با معضل اعتیاد، از تمامی دستگاه‌های فرهنگی، پژوهشی و انتظامی درخواست کمک کرده است. باید به دور از نگاه‌های سیاسی در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه مواد مخدر که اصلی‌ترین بانی آسیب‌های اجتماعی در کشور است و مصوب طلاق، طرد شدن از خانواده، افزایش جمعیت کارتن‌خواب‌ها و همچنین کاهش میزان میل به ازدواج است، برخورد جدی صورت گیرد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اعلام اینکه به دستگاه‌ها با توجه به عملکردشان، بودجه تخصیص داده می‌شود، افزود: تلاش داریم بودجه دستگاه‌ها و سازمان‌هایی را که به صورت ویژه‌تر در امر کاهش آسیب‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند، با دید باز نگاه کنیم.

پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.