باید بودجه مناسب برای وزارت راه و شهرسازی تخصیص یابد/ بی اساس بودن انتقادها به عملکرد وزارت راه در برف اخیر
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹
شناسه : 3326
16
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بی‌اساس خواندن انتقادها نسبت به عملکرد وزارت راه و شهرسازی در برف و بوران اخیر، گفت: هم اکنون فصل بودجه است و ما نمایندگان مجلس تلاش می‌کنیم، اعتبار خوب و مناسبی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور و به ویژه راهداری در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار بگیرد تا در آینده و در صورت بروز رخدادهای طبیعی، شاهد مشکلات کمتری باشیم.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا درباره نشست فراکسیون مستقلین ولایی با وزیر راه و شهرسازی گفت: در ایام برف و بوران شدید در تهران و سایر شهرهای ایران، دائما با آقای رحمت‌اله مه‌آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در گفت وگو و پیگیر اوضاع بودم. شاهد بودم که وی به عنوان مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و همکاران وی به مدت ۷۲ ساعت در تلاش شبانه‌روزی و در حال بررسی ابعاد موضوع در محل شرکت فرودگاه ها بودند.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر غیرمنطقی بودن برخی از انتقادها، خاطرنشان کرد: در جلسه مشترک فراکسیون مستقلین ولایی با وزیر راه و شهرسازی، نمایندگان نسبت به توضیحاتی که آقای وزیر دادند، قانع شدند و از وزیر راه و شهرسازی و دست اندرکاران حوزه وزارتخانه با تمامی محدودیت هایی که دارند مانند سایر کشورها اجازه ندادند فرودگاه به مدت ۳ روز تعطیل شود، تقدیر و تشکر کردند.
عزیزی ادامه داد: شاهد بودیم که وزارت راه و شهرسازی در زمان برف و بوران اجازه نداد که بزرگراه‌ها به مدت طولانی مسدود بماند و با حداقل امکانات با تلاش فراوانی که داشتند سریعا بزرگراه ها و فرودگاه ها را راه انداختند. اگرچه برخی از هموطنان ما و مسافران خارجی مقداری در جریان سفرهای خود دچار اختلال شدند اما باید بپذیریم که در شرایط برف و بوران، اختلا در تردد و تاخیر، امری کامللا طبیعی است.
این نماینده مجلس همچنین بارش برف را در تهران و سایر شهرهای کشور یک نعمت الهی خواند و بر شکرگذاری نسبت به این رخداد به جای گله‌مندی‌های بی‌اساس تاکید کرد.
وی همچنین تصریح کرد: هم اکنون فصل بودجه است و ما نمایندگان مجلس تلاش می کنیم که اعتبار خوب و مناسبی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور و به ویژه راهداری در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار بگیرد در آینده و در صورت بارش برف و و ایجاد بوران و سایر رخدادهای طبیعی، عوارض کمتری را شاهد باشیم.

۱۶ بهمن ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.