بازدید دکتر عزیزی از روند ساخت پروژه پارک ساحلی رودخانه چایلق
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
شناسه : 1370
11
بازدید : دکتر عزیزی نماینده پرتلاش و خستگی ناپذیر مردم شیروان در بازدید از پروژه رودخانه چایلق ازبهره برداری فاز اول این پروژه به طول 600متر تا پایان سال خبر داد.
پ
پ

دکتر عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از پروژه رودخانه چایلق با اشاره به اینکه امسال سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی،  نامگذاری شده است گفت: نتیجه همدلی وهمزبانی تحولات بزرگی است که در شهر به وجود آمده و خواهد آمد.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس بیان داشت: رودخانه چایلق یکی از آرزوهای بزرگ مردم شیروان است که این رودخانه از این وضعیت خارج شود با طراحی هایی که شهرداری اعمال کرده و با دستوراتی که شورای اسلامی شهر داده اند و با حمایت های مردم شیروان قرار است که داخل این رودخانه آب و درحاشیه ی آن فضای سبز، پارک و اطراف آن معماری یکسان ساخته شود.درانتهای این رودخانه دریاچه مصنوعی و سیستمی برای گردش آب احداث می شود تا در مصرف آب صرفه جویی شود.

2

وی افزود: برای کمبود آب اعتباراتی تخصیص داده شده است که درصورت کمبود آب لایروبی قنات شهرداری در دستورکار قرار می گیرد و برای جلوگیری از جاری شدن سیل، سدی درهنامه با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان ساخته می شود.

شهردار شیروان افزود: پل شهید پارسا برروی رودخانه چایلق شیروان در حال احداث است و همچنین ساماندهی رودخانه چایلق در دستور کار قرار دارد، تاخیر درانجام این پروژه به دلیل مشکلات اخذ مجوز از نهاد های مربوطه و تکمیل نقشه ها بوده است در حال حاضراین موانع ها رفع شده اند، امیدواریم درفاز اول این پروژه به طول ۶۰۰ متررا بتوانیم تاپایان سال به بهره برداری برسانیم.

1

3

4

یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.