ایجاد آرامش در داخل و خارج از کشور بزرگترین دستاورد دولت یازدهم در ۱۰۰ روز اول
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
شناسه : 562
12
دکتر عزیزی : رییس کمیسیون اجتماعی مجلس ایجاد آرامش در داخل و خارج از کشور را بزرگترین دستاورد دولت یازدهم در 100 روز اول عنوان کرد.
منبع : ایسنا
پ
پ

عبدالرضا عزیزی اظهار کرد: دولت یازدهم تقریبا با دست خالی سکان اداره کشور را به دست گرفت، عملکرد دولت از نظر ایجاد آرامش در داخل کشور و حتی در جهان قابل تحسین است.

وی افزود: اگر بخواهیم اقدامات عملی در جهت عمران و آبادانی کشور از دولت ببینیم، هنوز به زمان بیشتری احتیاج است اما بزرگترین حسن دولت این بوده که در داخل و خارج آرامش ایجاد کرده است.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گام‌های عملی ملموسی در حوزه اقتصادی از سوی دولت یازدهم مشاهده نشده، تاکید کرد: البته هنوز برای ارزیابی دقیق در این زمینه زود است و دولت نیاز به فرصت بیشتری دارد.

عزیزی با اشاره به عملکرد دولت یازدهم در حوزه سیاست خارجی گفت: قبلا خارجی‌ها خیلی به ما بی‌اعتماد بودند اما اکنون وزیر خارجه آمریکا از کنگره این کشور می‌خواهد تحریم‌ها علیه ایران را اعمال نکنند، قبلا همه اینها علیه ما بودند اما امروز همان خارجی‌ها مدافع ما شدند.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان تاکید کرد: مقامات خارجی پیش از این علاقه‌ای نداشتند با مقامات ما نشست و ملاقات داشته باشند اما در سفر اخیر رییس جمهور به سازمان ملل همه مقامات خارجی از جمله وزرای خارجه،روسای جمهور و نخست‌وزیران صف کشیده بودند که با رییس جمهور ایران دیدار داشته باشند و این به معنای موفقیت در عرصه سیاست خارجی است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.