ایام الله دهه فجر بر فجرآفرینان و آحاد ملت ایران مبارک باد
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳
شناسه : 973
12
پیام : دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی و معنوی در عصر حاضر بوده که توانست حکومتی الهی را در سرزمین پاک ایران تثبیت کند.
پ
پ

۳۶ سال پیش در چنین ایامی غیرت و شجاعت مردان و زنان ایران اسلامی باعث گردید مجسمه استکبار و بی‌عدالتی به زمین انداخته شود و روح تازه‌ای به کالبد جامعه‌ای که خواهان آزادی، استقلال، کرامت انسانی، رفاه و آرامش و برخوردار از اراده ملی بوده‌اند دمیده شود.

امروز در سایه حفظ و صیانت از ارزش‌ها و اصول مترقی انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت و عزت روز افزون ایران اسلامی در عرصه های مختلف هستیم که همه این دستاوردهای ارزشمند و گرانسنگ را می‌توان نتیجه مجاهدت ملت ایران با توکل به خداوند و عنایت حضرت ولیعصر (عج) دانست .

بی تردید ملت بزرگ ایران با وحدت و ولایتمداری خود، تاکنون توانسته است قله‌های رفیع سرافرازی را طی کرده و تمامی توطئه های استکبار جهانی را خنثی کند.

امروز دشمنان به خیال خام خود در صددند که با اعمال تحریم های ظالمانه و اهانت به مقدسات اسلامی به ویژه هتک حرکت ساحت مقدس پیامبر بزرگ اسلام (ص) به جهان اسلام و به ویژه ملت کفرستیز ایران ضربه بزنند که البته همواره ناامید شده اند.

اینجانب به نوبه خود فرارسیدن ایام ا… دهه فجر را به ملت بزرگ ایران و همه آزادیخواهان جهان تبریک گفته و همواره عزت و سربلندی، عظمت و اقتدار  را برای ایران اسلامی ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمونهای مقام عظمای ولایت از خداوند متعال خواستارم.

خادم مردم – عبدالرضا عزیزی

نماینده مردم فرهیخته شیروان و رئیس کمیسیون اجتماعی

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.