انرژیها متوجه تکمیل فازهای پارس جنوبی شود
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
شناسه : 775
15
دکتر عزیزی : فازهای پارس جنوبی بایستی به سرعت به مرحله بهره برداری برسد رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با ابراز تاسف از بروز تاخیر در بهره برداری فازهای پارس جنوبی در سالهای گذشته گفت: « قلب ما از این موضوع به درد آمده است» از این رو باید تلاش کرد همه انرژیها متوجه بهره برداری از فازهای پارس جنوبی شود تا حداقل به اندازه سهم خودمان از منابع موجود بهره برداری کنیم.
پ
پ

دکتر عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درجمع خبرنگاران درباره ضرورت شتاب در توسعه فازهای پارس جنوبی بخصوص فاز ١٢ این مگا پروژه، اظهار کرد: رقابت تنگاتنگی بین ایران و قطر در این منطقه وجود دارد، ازاین‌رو باید فازهای پارس جنوبی به‌سرعت به مرحله بهره‌برداری برسد.

وی با ابراز تأسف از بروز تاخیر در بهره‌برداری فازهای پارس جنوبی در سالهای گذشته افزود: «قلب ما از این موضوع به درد آمده است» ازاین‌رو باید تلاش کرد همه انرژیها متوجه بهره‌برداری از فازهای پارس جنوبی شود؛ زیرا باید دست کم به‌اندازه سهم خودمان از منابع موجود بهره‌برداری کنیم.

نماینده مردم شیروان و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ایران در بخش نفت و گاز به بازارهای مناسبی دسترسی دارد؛ بنابراین افزون بر مصرف در داخل کشور، امکان صادرات نیز مهیاست.

وی با اشاره به وابستگی بودجه کل کشور به درآمدهای نفتی و کارکرد اجتماعی آن تصریح کرد: کمبود بودجه سبب عوارض اجتماعی می‌شود، از طرف دیگر اگر بودجه به‌اندازه کفایت تامین شود آسیبهای اجتماعی کاهش می‌یابد.

 

دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.