اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به استان‌ها سفر می‌کنند
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۷:۲۱
شناسه : 2039
11
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس با هدف آشنایی نزدیک با مشکلات به استان‌ها سفر می‌کنند.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی صبح امروز در نشست تخصصی اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با کارگروه اجتماعی و فرهنگی آذربایجان‌شرقی با اشاره به نقش و جایگاه آذربایجان‌شرقی در حمایت از ایران اسلامی اظهار داشت: این استان قبل و بعد از انقلاب نقش آفرین بوده و محل پرورش بزرگ‌ترین علامه‌های ایران اسلامی بوده که افتخار کل ایران هستند.

عزیزی ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی شهدای بزرگی چون باکری افتخار کل ایران بوده و آذربایجان در تمام امور پیشقدم بوده و به اولین‌ها مشهور است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نقش نمایندگان آذربایجان‌شرقی در مجلس را برجسته دانست و گفت: نمایندگان استان در مجلس فعال هستند و طرح‌های خوبی به همت نمایندگان آذربایجان‌شرقی در مجلس مصوب شده است.

وی خاطرنشان کرد: هدف از سفر اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به آذربایجان‌شرقی عمل به وظایف این کمیسیون است که فعالیت گسترده‌ای دارد و گروه‌های هدف گسترده‌ای در کشور دارد و سازمان‌های مهمی با این کمیسیون در ارتباط هستند.

عزیزی یادآور شد: کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز از برنامه‌ها و اهداف این کمیسیون است و این کمیسیون با سفر به استان‌ها در جریان اقدامات انجام شده امور اجتماعی قرار می‌گیرد و از نزدیک با موفقیت‌ها و مشکلات آشنا شده و از مراکز مختلف بازدید خواهیم کرد.

وی یادآور شد: در این سفر از زندان‌ها، مرکز ماده ۱۶ و مراکز توانبخشی تا حد ممکن آشنا خواهیم شد.

 

پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.