اسلام برای پادشاهی سعودی معنا ندارد
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
شناسه : 1341
11
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: آل سعود همان روشی را به کار می برند که صهیونیستها استفاده کردند و مسایلی مثل اسلام و حقوق بشر برای آن ها مفهومی ندارد.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با ” پایگاه اطلاع رسانی کرمان ۱۴۰۰ ” در رابطه با نسل کشی رژیم سعودی و صهیونیست ها در یمن و فلسطین گفت:  در ظاهر خادم حرمین و مخالف صهیونیست ها  بودند در حالی که در پشت پرده با آن ها بودند.

عزیزی تاکید کرد: هدف آل سعود فقط توجه به قدرت است و مسایلی مثل اسلام و حقوق بشر برای آن ها مفهومی ندارد.

وی افزود: بیش از نیم قرن است که صهیونیست ها مردم مظلوم فلسطین را می کشند، ولی رژیم سعودی تا به حال ارتش متحد عربی را تشکیل و برعلیه اسرائیل اقدامی انجام ندادند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه رژیم سعودی با رژیم صهیونیستی تفاوتی ندارد، عنوان کرد: امروز مقامات اسرائیل بی مهابا اعلام می کند که ما به عربستان کمک می کنیم، چرا که آل سعود همان روشی را به کار می برند که صهیونیستها استفاده کردند و مردم بی گناه یمن را به خاک و خون می کشند.

عزیزی خاطر نشان کرد: آل سعود از ترس اینکه انقلاب سایر کشور ها به عربستان برسد و تاج و تختشان را بر هم بریزد، ارتش متحد عربی تشکیل دادند و به کمک آمریکا و اسرائیل، مسلمانان و اعراب یعنی هم کیشان و هم نوعان خود را می کشند و به کودکان و زنان هم رحم نمی کنند.

این مقام مسئول در پایان اذعان کرد: این ماهیت آل سعود است یعنی همان ماهیتی که سال های سال سعی در پنهان کردن آن داشتند و در حال حاضر آن را آشکار کردند.

وی تشریح کرد: همین مسائل موجبات سقوط آل سعود را فراهم می کند و به زودی مردم متدین عربستان اعم از شیعه و سنی این رژیم غاصب عربی را نابود خواهند کرد و یک خادمین حرمین واقعی جایگزین آن خواهند کرد.

 

دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.