اسرائیل باید شعار از “نیل تا فرات” را به طور کامل فراموش کند
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
شناسه : 513
14
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رژیم غاصب صهیونیستی پس از ناکامی در جنگ های 33 و 22 روزه علیه لبنان و غزه، اکنون بعد از شکست سنگین در این جنگ 8 روزه در انزوای کامل قرار گرفته است.
منبع : آنا
پ
پ

دکتر عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی افزود: رژیم فاسد و تا بن دندان مسلح صهیونیستی که با حمایت مستقیم امریکا در سال های گذشته با کشورها وارد جنگ می شد، امروز عملاً ساقط شده است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شکست های پی در پی رژیم صهیونیسمی را تحقق وعده الهی دانست و ادامه داد: این ناکامی ها و انزوای این رژیم جعلی تا نابودی کامل آن در آینده ای نزدیک پیش خواهد رفت.

عزیزی اظهار داشت: شکست اسرائیل در جنگ ۸ روزه قدرت عمل نظامی صهیونیست ها را برای جنگ های احتمالی آینده نیز محدود ساخت و مشخص شد که اسرائیل باید شعار از “نیل تا فرات” را به طور کامل فراموش کند.

نماینده مردم شیروان رخدادهای غزه را نمونه بارز تجاوز صهیونیست ها دانست که برای حمله به هیچ بهانه ای نیاز ندارند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه آمادگی کمیسیون متبوعش برای کمک به نهادهای خدمات‌رسان اجتماعی به مردم مظلوم غزه و حضور در این منطقه را اعلام کرد.

عبدالرضا عزیزی تصریح کرد: دولت مصر با سفر نمایندگان مجلس ایران در نوار غزه موافق است و بنابراین در نظر داریم زمینه حضور اعضای کمیسیون اجتماعی در این منطقه را فراهم کنیم.

این نماینده مجلس در خاتمه هدف از این سفر را همدردی با مردم غزه و فراهم کردن زمینه های ارایه خدمات اجتماعی بهتر به مردم این منطقه عنوان کرد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.