ازدواج های غیر رسمی وارداتی غرب است
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
شناسه : 666
10
دکتر عبدالرضا عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه بعضی از ازدواج های غیر رسمی در جامعه اتفاق افتاده است اما تعداد این ازدواج ها بسیار کم است و این نوع ارتباط بیشتر در بین افرادی که ادعای غرب زدگی دارند مرسوم است، ولی این تعداد کم نیز در جامعه نباید باشد.
پ
پ

 رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ازدواج های غیر رسمی را وارداتی غرب دانست و گفت: این گونه ازدواج ها در قانون و شرع تعریف شده نیست و شایسته فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی نیست.

 دکتر عبدالرضا عزیزی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایران اُنا افزود: متاسفانه بعضی از ازدواج های غیر رسمی در جامعه اتفاق افتاده است اما تعداد این ازدواج ها بسیار کم است و این نوع ارتباط بیشتر در بین افرادی که ادعای غرب زدگی دارند مرسوم است، ولی این تعداد کم نیز در جامعه نباید باشد.

 نماینده مردم شیروان در خانه ملت ادامه داد: امروز هزینه های جانبی ازدواج بیشتر از هزینه وسایل زندگی یک زوج جوان برای شروع یک زندگی مشترک شده است.

 رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در سال های نه چندان دور دخترها افتخار می کرددند که مهریه آن ها یک جلد قرآن مجید باشد و اکثرا زندگی خوشبخت، موفق و پایداری نیز داشته اند و باید فرهنگ سازی بیشتر در خصوص سبک زندگی ایرانی اسلامی در جامعه صورت گیرد.

 دکتر عزیزی تصریح کرد: آنچه که مربوط به فرهنگ غربی است نباید وارد کشور شود و این گونه ناهنجاری ها را باید زشت بدانیم، زیرا نه تنها غیر شرعی هستند بلکه جایگاهی بین مردم هم نداشته باشند.

 نماینده مردم شیروان در خاتمه اظهار داشت: این نوع زندگی دوستانه است و بیشترین لطمه را به دختر وارد می کند و باعث افسردگی و بی تعهدی دو طرف می شود.

 

چهارشنبه ۹ مهر

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.