اختصاص ۲۵۰ هکتار از منابع طبیعی شیروان برای پرورش و شکارگاه بز کوهی
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
شناسه : 2634
19
دکتر عزیزی : نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: با هماهنگی هایی که با محیط زیست و منابع طبیعی شده است 250 هکتار از منابع طبیعی شیروان در اختیار سرمایه گذار جهت پرورش و شکارگاه بز کوهی صورت می گیرد.
پ
پ

“عبدالرضا عزیزی”نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در آیین بهره برداری از پروژه های شهرداری شیروان گفت: اگر همه باهم همدل و همراه باشیم و کوشش و تلاش داشته باشیم خداوند نیز ما را کمک می کند.

وی گفت: همراهی مسئولین شهرستان موفقیتهای خوبی را برای شیروان رقم زد و در سال گذشته ۱۴ آمبولانس به خراسان شمالی اختصاص یافت که توانستیم ۱۰ مورد آن را برای شیروان جذب کنیم.

عزیزی گفت: سال گذشته در مجلس شورای اسلامی تصویب کردیم که برای شهر های زیر ۵۰ هزار نفر قیر رایگان در اختیار قرار گیرد که توانستیم با رایزنی ها برای شیروان نیز اخذ کنیم و ۳ هزار تن قیر برای شهر شیروان و شهرهای تابعه دریافت کردیم.

نماینده مردم شیروان با اشاره به اینکه قرار گرفتن کارگاههای مزاحم در ورودی و خروجی شهرها کار غلطی است افزود: باید همانند دیگر شهرها با مغازه های پر رونق و هتل هایی در ابتدای شهر مواجه شویم.

وی گفت: با هماهنگی هایی که با محیط زیست و منابع طبیعی شده است ۲۵۰ هکتار از منابع طبیعی شیروان در اختیار سرمایه گذار جهت پرورش و شکارگاه بز کوهی صورت می گیرد که میتوانیم در این امر توریست جذب کنیم.

عزیزی گفت: تلاشهای ما در کارخانه قند شیروان پاسخ داد و تا کنون ۲۳ هزار تن شکر خام گرفته شده است و هم اکنون ۴۵۰ نفر در کارخانه مشغول به کار هستند و روزانه ۲ هزار تن شکر تولید می شود.

وی افزود: پپیش بینی می شود تا ۶۰ هزار تن شکر دریافت کنیم تا اینکه چغندر قند شیروان آماده و مورد بهره برداری قرار گیرد.

نماینده شیروان با اشاره به اینکه از ۷۰ کیلومتر مسیر شیروان – اسفراین آسفالت شده است گفت: قول ۷ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت پل در روستای گلیان از معاون رئییس جمهور گرفته شده است.

 

یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.