احمدی‌نژاد و همراهانش به توصیه رهبری تمکین کنند
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
شناسه : 2660
13
دکتر عزیزی : یک عضو هیات رئیسه فراکسیون مستقلین ولایی با تاکید بر اینکه با بیانات و توصیه‌های اخیر مقام معظم رهبری درباره انتخابات حجت تمام شد، گفت: اگر آقایان واقعا تابع ولایت هستند باید به این توصیه تمکین کنند و اجازه برگزاری انتخابات آرام در کشور را بدهند.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به توصیه‌های امروز مقام معظم رهبری در درس خارج از فقه درباره انتخابات گفت: اگر ما اعتقاد داریم ولی امر زمان و نایب به حق امام زمان (عج)، رهبری است باید تابع ولی مطلق فقیه باشیم. پس برای کسانی که تابع ولایت هستند همین توصیه‌ها و اشارات کافی است.

وی افزود: کسانی که مدعی تابعیت از ولایت هستند باید این توصیه را قبول کنند و حجت بر آنها تمام شده لذا آقایان باید به خاطر منافع کشور اجازه برگزاری انتخابات آرام را بدهند.

به گفته عزیزی، سیاست مداران عاقل، منطقی و تابع ولایت این مسیر را خواهند رفت و همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کردند با پرهیز از  ایجاد فضای دو قطبی و شکاف در جامعه، شرایط برگزاری انتخابات در فضایی آرام را فراهم می کنند.

این نماینده اصولگرای مجلس در پایان با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری دوره نهم تجربه بدی برای کشور به همراه داشت گفت: در این انتخابات برخی حرمت‌ها شکسته شد و آرامش جامعه به هم ریخت. اکنون رهبری با آن تجربه تشخیص خوب، منطقی، کارشناسی و پدرانه داشته‌اند که لازم است آقای احمدی نژاد و همراهانش به این توصیه ولایی تمکین کنند.

دوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.