اجرای طرح تحول سلامت تاکنون رضایت‌بخش بوده است
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲
شناسه : 779
11
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تحول سلامت در کشور به‌خوبی اجرا شد و هم‌اکنون مردم و پزشکان از این طرح ابراز رضایت کامل دارند.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی در جمع هیئت‌مدیره نظام پزشکی شهرستان شیروان اظهار داشت: اجرای طرح تحول سلامت در قانون سوم و چهارم توسعه بوده ولی اقدامی به‌منظور اجرایی کردن آن انجام نگرفته بود

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی افزود: در بدو فعالیت دولت یازدهم، وزیر بهداشت توجه مجلس و رئیس‌جمهور را به بحث سلامت جلب کرد و با پیگیری‌های مداوم و حمایت کامل مجلس این طرح به اجرا درآمد.

عزیزی تصریح کرد: نتیجه تلاش‌های وزیر بهداشت درنهایت این شد که ۱۰ درصد از محل یارانه‌ها و یک درصد از محل مالیات ارزش‌افزوده به این طرح اختصاص یابد که هم‌اکنون شاهد تحولات بزرگی درزمینهٔ سلامت هستیم.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی افزود: افزایش رضایت مردم، نوسازی و تجهیز بیمارستان‌ها و از بین رفتن پدیده زشت زیرمیزی از مهم‌ترین دستاوردهای اجرای طرح تحول سلامت است.

عزیزی با تشکر از رئیس‌جمهور و وزرای بهداشت و تعاون کار، رئیس بیمه سلامت ایران و پزشکان گفت: پیش از آغاز این طرح انتقادهای زیادی وجود داشت که اکنون بسیار کاهش‌یافته و رضایت منتقدان جلب شده است.

 

چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.