اجازه ندهیم به بهانه تکنولوژی به فرهنگ ما خدشه وارد شود
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
شناسه : 652
10
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ما در کشوری زندگی می کنیم که دارای فرهنگ، اعتقادات و ارزش هایی خاص هستیم و نباید اجازه بدهیم که به بهانه استفاده از تکنولوژی، به روز شدن و پیشرفت کردن بر این فرهنگ وارزش ها خدشه ای وارد شود.
پ
پ

  عبدالرضا عزیزی”، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت و گو با خبرنگار انتظامی دفاع پرس با اشاره به ناهنجارهایی که جامعه را تهدید می کند گفت: یکی از این ناهنجاری ها استفاده نا درست از تکنولوژی است.

وی ادامه داد: این به بدان معنی نیست که نباید از تکنولوژی استفاده کرد اما طریقه استفاده کردن از این پدیده نیز بسیار قابل اهمیت است چرا که دشمنان ما به راحتی با استفاده از این موقعیت وارد فضاهای مجازی شده و روی  جوانان ما سرمایه گذاری می کنند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان این مطلب که این موضوع وقتی اهمیت بیشتری پیدا می کند که بحث هوشمند سازی مدارس و ورود اینترنت به روستا ها آغاز می شود، خاطر نشان کرد: در ابتدا باید آموزش های لازم به مدارس و روستا ها داده شود تا بدون هیچ گونه دغدغه ای این تکنولوژی در اختیار همه قرار بگیرد.

عزیزی تصریح کرد: ما در کشوری زندگی می کنیم که دارای فرهنگ، اعتقادات و ارزش هایی خاص هستیم و نباید اجازه بدهیم که به بهانه استفاده از تکنولوژی، به روز شدن و پیشرفت کردن بر این فرهنگ وارزش ها خدشه ای وارد شود.

وی با تاکید بر این‌که فرهنگ موضوعی بسیار پیچیده است و باید مراقب این پیچیدگی ها باشیم، اظهار کرد: هر تکنولوژی وقتی وارد مجموعه ای می شود به همراه خود فرهنگ خود را نیز می آورد و ما باید مراقب این فرهنگ های بیگانه که بدون هیچ هزینه ای وارد خانه و خانواده ما می شوند باشیم.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه گفت و گوی خود با دفاع پرس گفت: خیلی از ناهنجاری هایی که در بین جوانان ما مشاهده می شود از همین راه شیوع پیدا می کند و در نهایت به موضوعی لاینحل تبدیل می شود که در خیلی از موارد مشکلاتی غیر قابل جبرانی برای شخص، جامعه و کشور به وجود می آورد

عزیزی در پایان از همه افراد جامعه خواست تا با هوشیاری و استفاده صحیح از این تکنولوژی به پیشرفت خود و کشور خود کمک کنند و مراقب دسیسه های دشمن در فضاهای مجازی باشند

چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۳

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.