اتصال شیروان به خط ریلی بجنورد – سبزوار
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
شناسه : 3233
13
دکتر عزیزی : رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: طی رایزنی های بسیاری که با مسولان وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه داشتم مقرر شد تا مسیر بجنورد شیروان از ردیف گرگان- مشهد جدا شده و در ردیف اعتباری بجنورد- اسفراین- سبزوار قرار گیرد.
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری اتفاقیه ، عبدالرضا عزیزی در غرفه روزنامه اتفاقیه اظهار داشت: یک ردیف اعتباری برای راه اهن مشهد- بجنورد- گرگان و دیگری سبزوار- اسفراین- بجنورد در بودجه دیده شده است.

وی عنوان کرد: ساخت مسیر مشهد- بجنورد طولانی می شود و به همین سبب رایزنی های بسیاری با مسولان راه اهن کشور راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه داشتم

عزیزی افزود: در نهایت جلسه ای بین بنده و مسولان وزارت راه و شهرسازی و رییس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد که در این جلسه مقرر شد راه اهن شیروان- بجنورد از محل مشهد- بجنورد جدا شده و در بودجه سال ٩٧ در ردیف اعتباری مسیر اسفراین- بجنورد- شیروان قرار گیرد.

نماینده مردم شیروان خاطر نشان کرد: این تغییرات هیچ لطمه ای به خط ریلی گرگان- بجنورد- مشهد نمی زند و بلکه کمک شایانی هم به این مسیر می کند.

 آمار طلاق ما نسبتا پایین است
امار طلاق در استان خراسان شمالی ١١ درصد و در استان های دیگر بالای ٢٠ درصد است.

طی بررسی های انجام شده عامل طلاق هم فرهنگی است و هم مادی و همچنین ممکن است زوجین هیچ یک از این مشکلات را نداشته باشند اما طلاق صورت گیرد.

عزیزی عنوان کرد: جلسه ای هر ٦ ماه یکبار با حضور قوای سه گانه در محضر مقام معظم رهبری برگزار می شود و بنده نیز به عنوان رییس کمیسیون اجتماعی مجلس در ان جلسه حاضر هستم.

وی افزود: سعی ما بر این است تا هرچه سریع تر ریشه مشکل طلاق و اعتیاد را در جامعه یافته و خشکش کنیم.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس خاطر نشان کرد: این موضوعات را در استان خودمان نیز به طور ویژه مورد بررسی قرار می دهیم.

 اتصال شیروان به خط ریلی بجنورد - سبزوار

۱۳ آبان ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.