آمریکا که از سلاح اتمی برعلیه بشر استفاده کرده مانع دسترسی دیگران به انرژی هسته‌ای می‌شود
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۷:۲۸
شناسه : 2076
12
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: آمریکا که از سلاح اتمی بر علیه انسان‌ها استفاده کرده مانع دسترسی دیگران به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای می‌شود و چنین کشوری حق ندارد دم از حقوق بشر بزند چرا که ادعاهای آن در این باره دروغی بیش نیست.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی، نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به سالروز بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی توسط آمریکا گفت: آمریکا تنها کشوری است که از سلاح اتمی توسط بشریت استفاده کرده و این در حالی است که امروز ما شاهد هستیم این کشور از دسترسی سایر کشورها به انرژی صلح آمیز هسته‌ای جلوگیری می‌کند.

وی ادامه داد: این اقدام آمریکا عین زورگویی است و حقوق بشر دروغین غرب را به نمایش می‌گذارد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: آمریکا که از سلاح ممنوعه همانند سلاح اتمی بر علیه شهروندان بی‌گناه استفاده می‌کند نه به حقوق بشر اعتقادی دارد و نه برای انسانیت و بشریت ارزشی قائل است.

عزیزی خاطرنشان کرد: آمریکا که از حدود ۸ هزار کلاهک هسته‌ای برخوردار است و از بمب اتم برعلیه انسان‌ها استفاده کرده است و در سراسر دنیا بر زنان و کودکان اسلحه کشیده و آنها را کشته است حق ندارد دم از حقوق بشر بزند.

وی در پایان گفت: البته امروز مردم جهان آگاه و بیدار شده‌اند و ملت‌ها می‌دانند و می‌گویند که آمریکا که خود دارای بمب اتم است چگونه به ایران می‌گوید از انرژی صلح آمیز هسته‌ای استقاده نکند و همه می‌دانند که شعارهای آمریکایی‌ها برای حقوق بشر و امثال آن دروغی بیش نیست.

 

پنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.