آغاز عملیات اجرایی راه آهن اتصالی شیروان-بجنورد-اسفراین به شبکه ریلی
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹
شناسه : 1914
16
گزارش تصویری : امروز یکشنبه (94/3/24) همزمان با سفر کاروان دولت تدبیر و امید به خراسان شمالی؛ پروژه احداث راه آهن شیروان-بجنورد-اسفراین با حضور جناب آقای دکتر آخوندی وزیر محترم راه و شهرسازی و دکتر عزیزی نماینده پرتلاش مردم شیروان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی آغاز گردید.
پ
پ

وزیر راه و شهرسازی عصر امروز در این آیین گفت: یک هزار و ۱۰۰ میلیا‌رد تومان برای اجرای این طرح نیاز است. علی آخونی بیان داشت: ۳۰۰ میلیارد تومان از منابع مورد نیاز برای اجرای طرح راه آهن شیروان، بجنورد به اسفراین از محل صندوق توسعه ملی تامین شده است.

7

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی هم اظهار کرد: این طرح تأثیر بسزایی در تامین زیرساخت‌های توسعه خراسان شمالی دارد. عبدالرضا عزیزی افزود: آغاز عملیات اجرایی این طرح هدیه دولت تدبیر و امید به مردم خراسان شمالی بوده که برکت بسیار ارزشمندی است.

4

وی با اشاره به اینکه از این طرح برای حمل مسافر و کالا استفاده خواهد شد، گفت: طرح راه آهن شیروان، بجنورد به اسفراین و جوین دارای توجیه اقتصادی بوده و خراسان شمالی را به راه آهن سراسری متصل می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی هم در این مراسم با یادآوری اینکه تاکنون  مراحل مناقصه و تشریفات قانونی اجرای طرح مهم و زیربنایی راه‌آهن بجنورد به اسفراین برگزار و پیمانکار آن مشخص شده است، تصریح کرد: خوشبختانه پیمانکار این پروژه از شرکت‌های توانمند پیمانکاری بوده که اجرای طرح‌های مختلفی را در سوابق خود دارد. علی اصغر بدیعی با بیان اینکه با کلنگ‌زنی این طرح مهم عملیات اجرایی آن رسماً آغاز شد، افزود: امیدوار هستیم تا اجرای این طرح طبق برنامه پیش برود.

2

3

1

5

6

66

8

9

10

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.