یادداشت شفاهی دکتر عزیزی درباره کتاب «راز موفقیت»
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸
شناسه : 1862
12
برداشت نویسندگان غربی از قرآن، نهج البلاغه و سخن امامان رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در عین حال که خواندن کتاب‌های روانشناسی آنتونی رابینز را به دیگران توصیه می‌کند مطالب آن‌ها را برداشت‌های نویسندگان‌شان از قرآن، نهج‌البلاغه و سخنان امامان می‌داند که این کتاب‌ها و سخنان را به خوبی مطالعه و درک کرده‌اند.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی؛نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی طی یادداشتی جلد اول کتاب «راز موفیقت» آنتونی رابینز را به عنوان آخرین کتابی که مطالعه کرده است معرفی کرد و گفت:

من کتاب‌های روانشناسی زیادی از نویسندگان هم طیف آنتونی رابینز خوانده‌ام و در کل به این نتیجه رسیده‌ام که نویسندگان آن‌ها برداشت‌های خود را از قرآن، نهج‌البلاغه و سخنان ائمه که به خوبی خوانده و درک کرده‌اند در قالب زبان و قلم خودشان انتشار داده‌اند.

این نویسندگان حرف‌های خوبی می‌زنند اما این سخنان برای ما مسلمانان آشناست چراکه کامل‌ترشان را در قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و… خوانده‌ایم. با این وجود معتقدم این کتاب‌ها برای مطالعه مفید هستند چراکه مثلا اعتماد به نفس افراد را بالا برده و سیگنال‌های مثبت می‌دهند و حتی شکست را شماتت نمی‌کند، مثلا در این کتاب شکست مقدمه‌ای برای پیروزی معرفی شده است.

این کتاب که چند جلد است نکات جالبی داشت زیرا مرتبا از امیدواری به ادامه زندگی، افزایش اعتماد به نفس، صبر و حوصله و تلاش برای بالفعل کردن استعدادهای بالقوه انسان‌ها برای دستیابی به اهداف سخن می‌گوید.

کتاب «راز موفقیت» نوشته آنتونی رابینز به شما راه‌حل‌هایی پیشنهاد می‌کند تا بتوانید آنچه را که دوست دارید بدست آورید و آنچه را که دارید حفظ کنید. این کتاب راهنمایی عملی برای موفقیت‌های فردی در طول زندگی است و نوشته‌های آن از منابع معتبر جهان سرچشمه می‌گیرد.

 

جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.