گاوداری ۲۵۰۰ راسی در شیروان احداث می شود
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
شناسه : 531
12
دکتر عزیزی : نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: به زودی ساخت گاوداری دو هزار و 500 راسی در شیروان توسط بنیاد مستضعفان کشور آغاز می شود.
منبع : مهر
پ
پ

عبدالرضا عزیزی عنوان کرد: بنیاد مستضعفان کشور اجرای طرح دامداری دو هزار و ۵۰۰ راسی از محل مصوبات سفر رهبری را در شیروان تقبل کرده و این طرح به زودی کلنگ زنی خواهد شد.

وی اظهار داشت: این طرح کشاورزی که از مهم ترین مصوبات اقتصادی دولت در راستای سفر رهبری به خراسان شمالی محسوب می شود؛ توسط بنیاد مستضعفان کشور با اعتبار ۳۱۰ میلیارد ریال در طول سه سال تکیمل خواهد شد.

عزیزی همچنین تکمیل واحد صنعتی بهنوش شیروان با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال را از دیگر مصوبات مهم اقتصادی سفر مقام معظم رهبری به شیروان ذکر کرد و افزود: این طرح هم از اعتبارات سفر رهبری در شهرستان شیروان اجرایی خواهد شد.

به گفته وی علاوه بر این در سفر رهبری به شیروان مجوز ایجاد یک مجتمع کشت و صنعت هزار هکتاری نیز در منطقه جیرستان این شهرستان اخذ شده است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی کمک ویژه به نیروگاه سیکل ترکیبی و بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی شیروان را از دیگر مصوبات سفر رهبری به خراسان شمالی دانست و اظهار داشت: علاوه بر این در سفر رهبری به شیروان مجوز احداث خانه مهر برای بازنشستگان شیروانی نیز اخذ شده و کلنگ این مجتمع نیز به زودی به زمین می خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، در سفر هیئت دولت به خراسان شمالی در راستای سفر رهبری ۲۰۰ مصوبه با هزار و ۴۰۰ طرح عمرانی و زیرساختی با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال برای این استان به تصویب رسید.

قائم مقام استاندار خراسان شمالی در ستاد پیگیری مصوبات و منویات سفر مقام معظم رهبری به این استان در آخرین روزهای سال ۹۱ گفته بود که تاکنون ۶۰ درصد از اعتبارات مصوب سفر رهبری به این استان که در مرحله نخست ابلاغ شده بود، جذب شده است.

رضا جلالی عنوان کرده بود که برای مرحله نخست هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال معادل ۶۰ درصد اعتبارات ابلاغی اعتبار تخصیص یافته و ۴۰ درصد دیگر از این اعتبارات تخصیصی نیز در خزانه استان است.

وی از ابلاغ هزار و ۱۴۰میلیارد ریال اعتبار در قالب دومین مرحله اعتبارات سفر رهبری به استان خبر داده و اضافه کرده بود که تا اعتبارات مرحله نخست هزینه نشود، نمی توان اعتبار مرحله دوم را به مصرف رساند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.