پیگیری بیمه آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای در اولویت مجلس قرار دارد
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
شناسه : 3131
17
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شریف شیروان در آیین افتتاح «باشگاه رفاه» موسسات کارآموزی موسسات آزاد آموزش فنی‌ و حرفه‌ای استان تهران بیان داشت: پیگیری بیمه آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای در اولویت مجلس قرار دارد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، عبدالرضا عزیزی با اشاره به زمینه فعالیت کمیسیون اجتماعی اظهار داشت: در ابتدای تشکیل این کمیسیون در مجلس دهم، جلساتی برپا شدند تا بتوانیم اولویت‌های کمیسیون را تعیین کنیم.

وی ادامه داد: اولین دغدغه این کمیسیون حمایت از آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای است، چراکه با خیل عظیم بیکار مواجه هستیم و دولت به تنهایی نمی‌تواند از عهده این مشکل بر‌آید مگر به کمک بخش خصوصی که در این زمینه آموزشگاه‌های خصوصی می‌توانند نقش موثری داشته باشند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری مسأله بیمه آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای تصریح کرد: درصدد هستیم با ۲۶ رئیس موسسه آموزشگاه‌های شهر تهران ارتباط برقرار کنیم تا بتوانیم با همفکری گام‌های موثری در جهت پیشبرد اهداف کشور برداریم و بتوانیم موسسات را تقویت و از این طریق زمینه رشد اشتغال را فراهم کنیم.

عزیزی با بیان اینکه راندمان کاری در ایران پایین است گفت: متأسفانه به علت بالا بودن هزینه‌های جاری در کشور سطح اشتغال پایین و دامنه آسیب‌های اجتماعی بالاست، همین مسئله سبب حساسیت مقام معظم رهبری شده است.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت در کار کردن نباید رقیب بخش خصوصی باشد عنوان کرد: پیگیری اصل ۴۴ برنامه جهت واگذاری به بخش خصوصی خالص، تعیین تکلیف قانون کار جهت تأمین منافع کارفرما، کارگر و تأمین منویات دولت و نظارت بر شرکت‌های مربوط به سازمان‌های تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در کمیسیون اجتماعی به طور جدی پیگیری می‌شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی : پیگیری بیمه آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای در اولویت مجلس قرار دارد

۲۹ شهریور ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.