پیام رهبر انقلاب تسکینی برای خانواده شهدای منا و تذکری بزرگ به آل سعود بود/ همه ما تابع ولایت مطلقه فقیه و مواضع ایشان هستیم
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
شناسه : 2644
18
دکتر عزیزی : عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: پیام رهبر انقلاب به کنگره حج به خانواده های شهدای منا تسکین داد و تذکر بزرگی به آل سعود بود که در ظاهر خادم حرمین شریفین اما در باطن خائن به آن هستند.
پ
پ

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالرضا عزیزی در گفتگو با ناب نیوز دررابطه با پیام مقام معظم رهبری به کنگره عظیم حج گفت: در قانون اساسی آمده که ولی فقیه باید مدیر، مدبر، شجاع و آگاه باشد که تمام این ویژگی ها در مقام معظم رهبری وجود دارد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: پیام رهبر انقلاب به کنگره حج به خانواده های شهدای منا تسکین داد و تذکر بزرگی به آل سعود بود که در ظاهر خادم حرمین شریفین اما در باطن خائن به آن هستند و از اموال و ثروت کشورهای اسلامی در جهت تقویت صهیونیست ها و دشمنان اسلام استفاده می کنند.

وی با تاکید بر اینکه حکومت سعودی از این ثروت در جهت تضعیف اسلام و از بین بردن کودکان کشورهای اسلامی بهره می برند، بیان کرد:این حکومت طاغوتی است و حکومت های خائن به اسلام و حرمین شریفین دوام نمی آورند.

عزیزی خاطرنشان کرد: از موضع گیری قاطعانه رهبر معظم انقلاب تشکر می کنیم و خود را تابع ولایت مطلقه فقیه دانسته و از بیانات و مواضع ایشان حمایت می کنیم.

 

سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۵

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.