پیام تبریک دکتر عزیزی به مناسبت آغاز سال تحصیلی
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
شناسه : 3141
18
پیام تبریک : متن پیام تبریک دکتر عزیزی نماینده مردم فرهیخته شیروان در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس به مناسبت آغاز سال تحصیلی به شرح زیر است:
پ
پ

سپاس خدای را که در جهان آفرینش دفتر حسن زیبایی بنمود و برگ های گوناگون آن را در برابر ادراک و احساس آدمیان بگشود تا پاک بینان از هر ورق آن اسرار خوانند و از دریافت هر سری مزه عشق برچشند. حمد و سپاس فراوان آن خدایی را که بر بندگانش منت نهاد تا عطش کویر دل به زلال چشمه سار علم  فرو نشانند آن گوهر یکتایی که جوینده اش با درک حضور معارف و علم و اشتیاق به اکتساب آن روحش را به سیر در دانش ها و معارف بشری می نماید.هر ساله با فرا رسیدن ماه مهر، مدارس و دانشگاه‌ها رنگ و بوی زندگی و طراوت را به خود می­گیرند و با عطر وجود دانش آموزان، دانشجویان و دانش پژوهان معطر میشوند، مهر که می آید شکوفه های لبخند کودکان، یکی یکی گل می دهند و فضای کلاس ها از عطر لبخند هم شاگردی ها معطر می شود .
مهر که می آید در آغاز نخستین روز سال تحصیلی ، تماشای کودکان مشتاق ، به درس های معلمین که زندگی را به آنان می آموزد، خود تماشایی است.
اینجانب به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید ضمن ارج نهادن به مقام شامخ معلم صمیمانه ترین تبریکات را خدمت معلمین عزیز و اساتید گرامی دانشگاه ، مدیران و دست اندرکاران زحمتکش آموزش و پرورش تقدیم می نمایم همچنین وظیفه خود می دانم به عنوان شاگردی کوچک در راستای تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و قانون مدیریت خدمات کشوری و پاسخ به مطالبات بحق جامعه فرهنگیان گرانقدر  و دانشگاهیان عزیز همه تلاش خود را به کار گیرم . بی شک آینده کشور در دستان پرتوان و تفکر پویای معلم است و تلاش برای رفع مشکلات فرهنگیان عزیز و نظام آموزشی تلاش برای ایرانی سرفراز خواهد بود.

دکتر عبدالرضا عزیزی
نماینده مردم فرهیخته شیروان و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شوراى اسلامى

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.